Andet multimedie
CD/DVD printer
Fra : Henning

Dato : 24-06-11 10:46

Hejsa.

Ja det er måske på kanten, men kunne ikke lige finde en bedre gruppe

Jeg er på jagt efter en blæk-printer til at skrive labels på cd/dvd'er.

Problemet er at i dem jeg har kunnet finde, sættes skiven fast på en
bære-plade, som så puttes i printeren. Det duer ikke hos mig, da jeg har
en lille robot som skal kunne putte skiven i printeren og tage den igen
når den er færdig.

Jeg mindes engang at have set en printer som slugte skiverne lidt alá en
slot-reader. Dvs man putter skiven i en slids, og trykker på en knap.

Hastigheden har ikke helt så stor prioritet. Bare det kan brunges til at
køre automatisk.

Lige nu benyttes lightscribe til at label labels, men det tager
uhyggeligt lang tid, og virker kun i en enkelt farve.

Hvem kennder til et sådan printer?

/H

Fra : Erik Andersen

Dato : 24-06-11 11:45

> [...]
>
> Lige nu benyttes lightscribe til at label labels, men det tager
> uhyggeligt lang tid, og virker kun i en enkelt farve.

Nu ved jeg godt, at dette ikke er en markedsgruppe, men eftersom jeg ikke
kan svare afsender direkte, så denne:
Jeg har en gammel Signatur II, som formentlig virker i dit systen? Jeg
bruger den ikke mere.
Desuden har jeg en CeDaR robot til 2 skiver, som jeg ikke bruger mere.
Brænderne er blevet for gamle og skal udskiftes med nogle andre.
Er det noget du har interesse i?
Jeg bruger i dag en Canon Pixma IP 4200 som fodres manuelt. Det fungerer,
men tager lidt tid.

mvh Erik Andersen

Fra : Henning

Dato : 24-06-11 12:33

On 2011-06-24 12:44, Erik Andersen wrote:
> [...]
> Desuden har jeg en CeDaR robot til 2 skiver, som jeg ikke bruger mere.
> Brænderne er blevet for gamle og skal udskiftes med nogle andre.

Svaret direkte

> Jeg bruger i dag en Canon Pixma IP 4200 som fodres manuelt. Det fungerer,
> men tager lidt tid.

Den har jeg også kigget på, men har den ikke også løsningen med en plade
til skiven?

/Henning

Fra : Max

Dato : 24-06-11 12:09

Hej Henning

> Jeg er på jagt efter en blæk-printer til at skrive labels på
> cd/dvd'er.

Prøv at gå ind i Google og skriv "cd/dvd printer" og vælg
så at søge imellem billeder, ja så dukker der et utal af
modeller med alle mulige mekaniske interface.

Max