Family tree Builder /myheritage. Hvad skal~
Fra : Vandhanen

Dato : 24-06-11 07:11

Hejsa.
Jeg er begyndt at indtaste min søns slægt i Familytreebuilder og har
nu over 350 personer i træet. Jeg har tænkt på at jeg nok skal have
noget mere system i mine indtastninger, og et overblik over hvad jeg
har af kilder til de enkelte personer.

Findes der en guide til hvor meget og hvordan man gemmer kilder/
kildehenvisninger, og hvad der kommer med på de forskellige
udskrifter.
opslagene fra arkivalier online og ddd har jeg gemt som jpg/tif på
min harddisk i et hiraki med forældre i børnenes mapper osv.
Er det en ide at overføre disse billeder af kirkebogs og
folketællingsopslag til familytreebuilder eller vil de bare blive
blandet med de almindelige billeder ?

Mvh
Jens Peter

Fra : Henning og Inge-Lise~