Winfam 6.02 fejl
Fra : Tommy Geisler

Dato : 20-06-11 14:10

Hej alle
Jeg bruger Winfam 6.02 men er nu begyndt på at få en fejl.

Ved træer er det ok.

Men ved udskrifter får jeg en fejl det siger" Floating point division by
zero".

Jeg har lige rundet 3031 personer og 1154 familier og det er først efter at
jeg rundede de 3000 at fejlen opstod.

Har det noget med det at gører eller kan det være noget helt andet ?

Mvh Tommy Geisler

Fra : Mogens L. Jensen

Dato : 21-06-11 20:39

Hej

Jeg har ingen løsning på dit problem, men jeg tror ikke det har noget med
antallet af personer at gøre.
Jeg har over 60000 personer og har ingen problemer.

Prøv evt. at geninstallere programmet.

mvh
Mogens Jensen