Ting fra hukommelsen!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-06-11 03:19

(ÆØÅ/tegnsæt problemer?)

(Det drejer sig om Karsten BJørnholts fejlslagne forsøg
på at programmere mig til at stemme på det politiske
parti DF, og den efterfølgende ødelæggelse og tortur for
at fremstille mig som en vanvittig løgnhals(begyndte i 1998),
der bla. har ført til nogle skeløjede kvinder på tvkanalen tv2news!
Det er gjort via Quantum Entangelment)

De er skeløjede endnu!

For slet ikke at tale om en Oscar klasse ubåd(Også Karsten)
Der brugte Store Peter(Pyotr Veliky/Peter den store)
Kirov Klasse atomdrevet slagkrydser som øvelsesmål!

Jeg var prrogrammeret til at stole på Karsten Bjørnholt,
mere en jeg stoler på alle andre, og alligevel bliver jeg
torteret!(smerte signaler til brainstem og limbicsystem)

Desuden var jeg programmeret til ikke at hævne mig
på de rigtige!

Det er ren kvante mekanik og quantum entangelment!
(Ubåden hed Kursk)

Desuden er jeg programmeret til at have et dårligt liv!
(noget jeg er ved at have fjernet!)

Ps. Det Kvante Mekaniske Mareridt er Ægte!(Helvede)

En ring på hjernen,en ring på hjørnen, kvante mekanisk
af tortur,den eneste ægte hjørnering, Enhjørringen!

Den største Tyr i universet med sine horn snurret
rundt om sig selv(Horn-Frontal Lobes)

Krydspost:dk.politik,dk.videnskab

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-06-11 03:34

On 19 Jun., 11:19, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]
> af tortur,den eneste ægte hjørnering, Enhjørringen!
>
> Den største Tyr i universet med sine horn snurret

Der var et r for meget i første forsøg!

(hvem er de rigtige til straffen evig tortur?)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-06-11 03:56

On 19 Jun., 11:33, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Der var et r for meget i første forsøg!
>
> (hvem er de rigtige til straffen evig tortur?)
>
> Sane Peter

Dyrene kommer så ikke i!

Den Umenneskelige Peter(Peter Nicolaysen)
Hare Krisna(Jesus Kristus, den eneste der strittede lidt imod,
da jeg gjorde nogle rødstrømper til køer, hvis folk skulle
være dyr, så er han sådan en, en lynhurtig hare, der er
N/A for jer nu! Kohyrden!
Og de Muslimske Hunde(De Muslimske Mænd!)

Sane Peter
Sandgaardsvej 40 1.TV
8620 Kjellerup

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-06-11 06:10

On 19 Jun., 11:56, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> være dyr, så er han sådan en, en lynhurtig hare, der er
> N/A for jer nu! Kohyrden!
> Og de Muslimske Hunde(De Muslimske Mænd!)

Nå,ja 25-04-1973(Tyrens Stjernetegn)

Sane Peter