Priser i Grækenland
Fra : oz3bto

Dato : 27-06-11 19:55

Hvordan ser det ud med priserne i Grækenland idag ?

Har hørt at priserne steg voldsomt da de fik euro

15 år siden jeg var der sidst og da var det jo meget billig

Og hvordan ser det ud med at bruge kort dernede .. Har både visa og
mastercard

Turen går til Mytilini - Plomari

Fra : Jet

Dato : 04-07-11 16:10

On 27 Jun., 21:54, "oz3bto" <n...@in.dk> wrote:
> Hvordan ser det ud med priserne i Gr kenland idag ?
>
> Har h rt at priserne steg voldsomt da de fik euro
>
> 15 r siden jeg var der sidst  og da var det jo  meget billig
>
> Og hvordan ser det  ud med at  bruge kort dernede .. Har b de visa og
> mastercard
>
> Turen g r til Mytilini - Plomari

Der findes ATM maskiner, prøv se priser på lidl.gr - aldi.gr -
spar.gr - søg selv på Google
Sker betaling kontant gives der gerne rabat, hvorimod kort skal
forretningen indkalkulere et bankgebyr