fodring
Fra : Conni Heegård Anders~

Dato : 26-06-11 21:22

Jeg har lige fået akvarie og jeg ved de skal fodres 2 gange om dagen... men
hvis man er væk nogle dage,hvordan kan man gøre.... skal man skaffe en til
at froder dem eller kan man nøjes med mindre.

Fra : AJ

Dato : 26-06-11 22:03

"Conni Heegård Andersen" <conniheegaard@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har lige fået akvarie og jeg ved de skal fodres 2 gange om dagen...
> men hvis man er væk nogle dage,hvordan kan man gøre.... skal man skaffe en
> til at froder dem eller kan man nøjes med mindre.

Jeg fodrer kun mine fisk en gang pr. dag. Da jeg også har andre dyr kommer
min veninde, hvis jeg er væk hjemmefra. Fiskene får godt nok en ferieblok,
men hun tjekker lige om pumperne kører og alt er som det skal være.

--
Stor hilsen AJ
www.hamster-butikken.webbyen.dk

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 27-06-11 10:57

"Conni Heegård Andersen" <conniheegaard@kabelmail.dk> skrev i
meddelelsen
> Jeg har lige fået akvarie og jeg ved de skal fodres 2 gange om dagen.

Mine bliver kun fodret en gang dagligt - og kun, hvad der bliver spist
op i løbet af et par minutter.

Det er ligesom med mennesker i vores del af verden - der dør flere af
overfodring end af sult

> hvis man er væk nogle dage,hvordan kan man gøre

Hvis det kun er nogle dage, så lad være med at gøre noget - de kan
sagtens klare sig uden foder et par dage - der er altid lidt foderester,
alger og andet, de kan finde - sidst vi var på ferie i 2 uger klarede
mine sig fint.

Jan