MS Windows
briani 27239
Problem med Windows installer xp
Fra : Lars Arvø

Dato : 22-06-11 09:09

Hej.
Jeg har pludselig fået et problem med min Windows xp pro pc. Når jeg vil
installerer eller afinstallerer programmer får jeg denne meddelelse.
Der kunne ikke opnås adgang til tjenesten Windows installer.
Findes der en måde at få rettet det problem på
Mvh Lars

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 22-06-11 09:21

http://support.microsoft.com/kb/315353/da

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Peter

Dato : 22-06-11 12:29

"Lars Arvø" <lars@tudifriti.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Der kunne ikke opnås adgang til tjenesten Windows installer.
> Findes der en måde at få rettet det problem på

Måske dette site kan hjælpe dig:
http://support.microsoft.com/kb/324516

PeterB

Fra : Lars Arvø

Dato : 22-06-11 14:00

>"Lars Arvø" <lars@tudifriti.dk> skrev i en meddelelse

>Måske dette site kan hjælpe dig:
>http://support.microsoft.com/kb/324516

>PeterB

Mange tak for jeres svar jeg vil gå i gang med at prøve det.
Mvh Lars

Fra : ehn

Dato : 22-06-11 14:37

On Wed, 22 Jun 2011 10:09:08 +0200, Lars Arvø <lars@tudifriti.dk>
wrote:
> [...]
>Der kunne ikke opnås adgang til tjenesten Windows installer.
>Findes der en måde at få rettet det problem på
Programmet 'Dial-a-fix' er en god hjælp.
Det bruger Windows egne routiner til at rette en masse fejl (også
Windows Installer) i Windows XP .

ehn

Fra : Lars Arvø

Dato : 23-06-11 15:38

> [...]

>Der kunne ikke opnås adgang til tjenesten Windows installer.
>Findes der en måde at få rettet det problem på

Nu virker det hele igen. Tak for de input i har sendt.
Mvh Lars