fix og færdige databaser...
Fra : Lars Bjarne Christen~

Dato : 20-06-11 00:15

Jeg skal bruge en database i forbindelse med hjemmeside i CSS.
Databasen skal bruges til organisering af lejligheder. Den skal
indeholde vejnavn, lejlighed med etage og størrelse og om den er
ledig eller besat. Den skal kunne udvides med yderligere emner
hvis behov opstår og den skal kunne bruges i forbindelse med
søgefunktion på hjemmeside i CSS. Jeg har selv forsøgt i flere af
de kendte, men må erkende at min formåen ikke rækker. Jeg ledder
derfor efter en færdig udgave og anmoder høfligst om et godt råd
fra Jer som ved noget om databaser? Den skal selvfølgelig også
være enkel og let at vedligeholde!
På forhånd tak for interesse og råd!
Mvh. Lars

- Pædagogiske tutorials på dansk