MS Windows
briani 27239
Streaming af internet radio - (WIN7)
Fra : Jan pedersen

Dato : 16-06-11 07:30

Hej

Jeg her en dejlig Clint Radio der streamer et utal af radiokanaler vi
nettet, i et fornuftigt interface hvor det er let at finde genrer
eller type musik man ønsker.

Er det muligt at få et program/winget til Windows 7 der kan det samme.
Meget grene i et touch venligt interface.

Er der nogen der kender nogle muligheder ?

På forhånd tak

Fra : mogens

Dato : 16-06-11 08:48

Hello

I here a lovely Clint Radio that streams a variety of radio channels
we
network, in a sensible interface where it is easy to find genres
or type of music you want.

Is it possible to get a program / Winget for Windows 7 that can be the
same.
Very branches in a touch-friendly interface.

Does anyone know some options?

Thanks in advance

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 16-06-11 18:42

Jeg ved ikke hvad du mener med "winget", men du kan få en desktop
gadget som kan streame musik. Højreklik et tomt sted og vælg Gadgets.
Klik Get more gadgets online. Vælg en der passer dig.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Max

Dato : 18-06-11 20:39

Hej Jan

> Er der nogen der kender nogle muligheder ?

Hvis du af en eller anden grund har iTunes liggende
på din PC, ja så kan den jo spille net radio. Og der
ligger der også rigtig mange stationer sorteret efter
smag.

Max

Fra : emjeppesen

Dato : 18-06-11 22:00

Jan pedersen skrev:

> [...]
>eller type musik man ønsker.
>
>Er det muligt at få et program/winget til Windows 7 der kan det samme.

http://www.screamer-radio.com/

Hilsen emj