Gif-animation til iPhone
Fra : janis

Dato : 07-06-11 09:35

Er der nogen der ved hvordan man får vist en gif-animation på en
iPhone - jeg får kun det første frame vist, når jeg sætter det
ind på alm. vis. Er det noget med java script? Måske er der en
der har en eksempel på hvordan det kan laves, så jeg evt kan
kopiere noget af koden. Mange hilsener fra Janis

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : scootergrisen

Dato : 07-06-11 04:19

Det ser ikke ud til at iPhone er istand til at vise animerede GIF.
Læs eventuelt : http://www.pliep.nl/blog/2009/04/iphone_developer_decoding_an_animated_gif_image_in_objc

Fra : janis

Dato : 07-06-11 11:36

Jeg har i mellem tiden fundet denne side:
http://iphonedevelopertips.com/graphics/animated-gif-animated-images-iphone-style.html men det virker lidt
for nørdet for mig.