Border-Shop Puttgarden ?
Fra : Ukendt

Dato : 05-06-11 14:17

Nogen der ved åbningstiderne hos Border-Shop Puttgarden ?
http://www.border-shop.dk/da

Hvad tid åbner de om lørdagen d 25 juni 2011 ?

Jeg kan nemlig ikke se det nogen steder på deres site

Og kan man købe kaffe og cigaretter der ?

Mvh Kim

Fra : Jens G

Dato : 05-06-11 15:01

On Sun, 5 Jun 2011 15:16:37 +0200, "Kim" <1_2_3.dk> wrote:

>Nogen der ved åbningstiderne hos Border-Shop Puttgarden ?
>http://www.border-shop.dk/da
>
>Hvad tid åbner de om lørdagen d 25 juni 2011 ?
>
>Jeg kan nemlig ikke se det nogen steder på deres site

Det står allernederst på siden.

>Og kan man købe kaffe og cigaretter der ?

Ingen anelse, men mon ikke?

--
Jens G
Kan anbefale IP telefoni med http://www.evercall.dk.

Fra : Elmer Fjort

Dato : 05-06-11 23:00

"Kim" skrev i meddelelsen news:4deb8230$0$305$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Det står aller nedest med svage typer.
Åbent 0600-2000 hverdag

Kaffe vil det ikke kunne svare sig at købe, hvis de har det.
I Tyskland er der en afgift på 2 Euro pr. kilo
Der er heller ikke noget sparet ved at købe cigaretter der nede mere.

Elmer

Fra : Ukendt

Dato : 08-06-11 13:34

"Elmer Fjort" <Whoknows@whocares.com> skrev
> [...]
> I Tyskland er der en afgift på 2 Euro pr. kilo
> Der er heller ikke noget sparet ved at købe cigaretter der nede mere.

Takker og bukker for jeres svar.

Mvh Kim