paleochora, kreta
Fra : Jørgen Knudsen

Dato : 05-06-11 13:55

Leder efter anbefalinger på self-catering hoteller i Paleochora, Kreta
venlig hilsen Jørgen

Fra : Jet

Dato : 07-06-11 12:21

On 5 Jun., 15:54, Jørgen Knudsen <ejknud...@youmail.dk> wrote:
> Leder efter anbefalinger på self-catering hoteller i Paleochora, Kreta
> venlig hilsen Jørgen

mener du all-inclusive hotel (et hotel hvor alt mad og drikkevarer er
incl i prisen) ?
jeg søgte på Google efter self-catering hotel og fik ikke svaret
derfor må det være et all-inclusive hotel du mere

/jet

Fra : Jørgen Knudsen

Dato : 08-06-11 06:48

Tak for svaret. Nej det er lige modsat. Self-catering betyder "på egen
kost". det lærte vi på Madeira.
hilsen Jørgen

Fra : alexbo

Dato : 08-06-11 09:57

"Jørgen Knudsen" skrev

> Tak for svaret. Nej det er lige modsat. Self-catering betyder "på egen
> kost". det lærte vi på Madeira.

Mener du et alm. hotelværelse hvor hotellet ikke har egen restaurant eller
mener du en ferielejlighed, hvor man selv laver maden.
De sidste hedder normalt apartments på udenlandsk.

Paleochora rooms and apartments
http://www.paleochora-rooms.gr

mvh
Alex Christensen

Fra : Jet

Dato : 08-06-11 05:54

On 8 Jun., 08:48, Jørgen Knudsen <ejknud...@youmail.dk> wrote:
> Tak for svaret. Nej det er lige modsat. Self-catering betyder "p egen
> kost". det l rte vi p Madeira.
> hilsen J rgen

Det er simpelhen for "luset" at sidde på et værelse og kokkerere,
istedet for at frekventere de mange tavernaer, der alle servere frisk
mad, du behøver ikke at gå til turist"pølsevognene", men søg efter
hvor de lokale kommer.

Alle handlende har som regel borde og stole udenfor, hvor du kan spise
brød/grønt m.v. drikke en kold øl/vand fra butikkens køleskab.
Billigere kan det vist ikke gøres.

Hvis man ikke har råd til at gå ud og spise, når man tager på ferie -
så bliv hjemme !

/jet

Fra : alexbo

Dato : 08-06-11 14:07

"Jet" skrev

> Det er simpelhen for "luset" at sidde på et værelse og kokkerere,

> Hvis man ikke har råd til at gå ud og spise, når man tager på ferie -
> så bliv hjemme !

Det er noget vås efter min mening, det har ikke noget med penge at gøre, men
om hvad man ønsker at kunne gøre selv, og for vores vedkommende er det at
lave vores egen mad når vi synes, have vores eget køleskab vores egne
muligheder.

Konen vil alligevel ikke vælte ned til morgenmaden lige fra sengen, og jeg
er sulten når jeg står op, så den laver vi altid selv.
Har man børn med er en lille lejlighed da langt at foretrække.
Vi vælger altid lejlighed, apertamentos, studio eller hvad det nu hedder de
forskellige steder.

Citadines vil jeg godt anbefale.
http://www.citadines.com/

mvh
Alex Christensen

Fra : ;o)-max-

Dato : 08-06-11 14:45

On 08-06-2011 13:53, Jet wrote:

> Hvis man ikke har råd til at gå ud og spise, når man tager på ferie -
> så bliv hjemme !

LOL ! det er sku surt at være en fattig røv,
man må slet ikke noget som helst hvis man ikke
har bukserne fuld a penge, øv !
-max-