Den orginale bil fra Olsen banden
Fra : bubbi

Dato : 03-06-11 15:27

Hey all.

Er der nogle der ved hvor i dk at den 100 % orginale " Chevrolet Bel
Air ".
Som er brugt i filmene er henne den dag i dag.
Eller om nordisk film ligger inde med den endnu.
Da det jo r en bil med stor værdi samt stor minde fra filmene.

Fra : aw

Dato : 04-06-11 13:48

bubbi kom med følgende:
> Hey all.
>
> Er der nogle der ved hvor i dk at den 100 % orginale " Chevrolet Bel
> Air ".
Der er jo brugt mange forskellige !

http://www.google.dk/search?q=olsen%20banden%27s%20Chevrolet%20Bel%20air&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:da:official&client=firefox-a&source=hp&channel=np

--
ad

Fra : Fister

Dato : 05-06-11 08:45

bubbi brought next idea :
> [...]

> Eller om nordisk film ligger inde med den endnu.
> Da det jo r en bil med stor værdi samt stor minde fra filmene.

Genialt link:
http://www.imcdb.org/movies.php?titleMatch=1&title=the+olsen+gang&yearMatch=0&year=&movieType=-1

Fra : Cykelsmeden

Dato : 15-06-11 08:14

Den 03-06-2011 23:27, bubbi skrev:
> [...]
> Eller om nordisk film ligger inde med den endnu.
> Da det jo r en bil med stor værdi samt stor minde fra filmene.
Jeg mener en af dem blev solgt på auktion ifb. med et velgørenhedsshow i DR.

//finn