Hvor er det mest praktisk at bo i Ålesund,~
Fra : Otto

Dato : 30-05-11 18:24

Jeg kører selv derop, jeg vil gerne besøge Selma Lagerlöfs Mårbacke på
vejen op, og herfra køre ind over fjældene til vestkysten i Norge.

--
Med venlig hilsen Otto

Fra : Grethe Hoff

Dato : 31-05-11 14:03

"Otto" <ot2todk@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg kører selv derop, jeg vil gerne besøge Selma Lagerlöfs Mårbacke på
> vejen op, og herfra køre ind over fjældene til vestkysten i Norge.
>

> --
> Med venlig hilsen Otto

http://www.visitalesund-geiranger.com/no/

Du skulle finne det meste. God tur. :)
--
Grethe
Deilig å være norsk i DK

Fra : Otto

Dato : 03-06-11 17:44

Den 31-05-2011 15:02, Grethe Hoff skrev:
> "Otto"<ot2todk@gmail.com> skrev i en meddelelse

> http://www.visitalesund-geiranger.com/no/
>
> Du skulle finne det meste. God tur. :)

Tak skal du have, men jeg har ledt efter navnet på et historisk hotel i
Ålesund, som skulle have malerier fra sammeperiode som Skagensmalerne,
men jeg har ikke fundet det endnu.

--
Med venlig hilsen Otto

Fra : Roy Normann

Dato : 03-06-11 19:51

"Otto" skrev i nyhetsmeldingen:
4de90f3b$0$56783$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk ...

> [...]

Tak skal du have, men jeg har ledt efter navnet på et historisk hotel i
Ålesund, som skulle have malerier fra sammeperiode som Skagensmalerne,

Nå brandt det gamle Ålesund ned i 1904, så noe historisk hotell utover nye
bygninger i jugendstil finner du ikke der. De hoteller som fortjener navnet
historiske på Vestlandet er:

Hotel Union Øye, Norangsfjorden
Hotel Ullensvang, Hardangerfjorden
Kviknes Hotel, Balestrand, Sognefjorden
Stalheim Hotel, Stalheim, Hardangerfjorden
Utne Hotel, Utne, Geirangerfjorden
Walaker Hotell, Sognefjorden

Roy