Hjælp til opslag
Fra : Jens Rasmussen

Dato : 27-05-11 15:38

Hej Hjælper

Hvad hedder den efterlevende hustru i ?:

Nazaret/Sokkelund/København 1900-1917 opslag 99 nr 3

med håb om hjælp

Jens Rasmussen

Fra : Arne Nielsen

Dato : 27-05-11 17:02

Den 27-05-2011 16:38, Jens Rasmussen skrev:
> Hej Hjælper
>
> Hvad hedder den efterlevende hustru i ?:
>
> Nazaret/Sokkelund/København 1900-1917 opslag 99 nr 3
>
> med håb om hjælp
>
> Jens Rasmussen

Karoline Lovise Eleonora Feigenprügel

Venlig hilsen
Arne

--
Fjern 0 i adresse ved direkte svar

Fra : Poul E. Jørgensen

Dato : 27-05-11 17:47

"Jens Rasmussen" <jens@razmussen.dk> wrote in message
> Hej Hjælper
> Hvad hedder den efterlevende hustru i ?: Nazaret/Sokkelund/København
> 1900-1917 opslag 99 nr 3

Karoline Lovise Eleonara Feigenprügel.

Navnet Feigenprügel findes på tysk, men også i DK, se fx

http://www.dis-danmark.dk/forum/read.php?6,614087
http://person.eniro.dk/resultat/Edel+Olsen

--
Poul E. Jørgensen

Fjern de to A'er hvis du svarer per e-mail.
Remove the two A's if replying by e-mail.

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 27-05-11 19:24

Jeg takker, dejligt med den hurtige hjælp man altid får her

mvh

Jens