MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Skrifttyper i Windows 7
Fra : Kurt Hansen

Dato : 27-05-11 15:29

I skrifttypeoversigten i kontrolpanelet, er sprogspecifikke typer
skjult, ligesom jeg manuelt har skjult nogle andre, som ikke kan
afinstalleres. Alligevel kommer de med på drop-down listerne i f.eks.
Word. Hvorfor?

Jeg er totalt ligeglad med skrifter som Batang, BatangChe, Dotum og
DotumChe. De skal dø, skal de! Jeg gider ikke at de er med til at gøre
min fontliste i programmerne mere uoverskuelig, end den er i forvejen.
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Søges: En person der kan passe heste, som ikke ryger eller drikker.

Fra : Max

Dato : 27-05-11 15:50

Hej Kurt

> min fontliste i programmerne mere uoverskuelig, end den er i forvejen.

Lær at bruge formater, så behøver du aldrig se fontlisten.

Max