klassisk rejsebureau
Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 27-05-11 08:33

Hvem kan anbefales, hvis man skal bestille en flybillet fra A til B, men
hjem fra C til A? Det lader til, at alle er travlt optaget af at sælge alm.
returbilletter.

Kilroy ser ud til at være en mulighed - andre?

Fra : Krabsen

Dato : 27-05-11 09:23

Den 27-05-2011 09:32, Uffe Kousgaard skrev:
> [...]
> returbilletter.
>
> Kilroy ser ud til at være en mulighed - andre?

Det burde alle rejsebureauer kunne klare, hvis man griber knoglen. Vi
bruger som regel FDM Travel, men det er en tilfældighed.

Fra : Preben

Dato : 27-05-11 09:53

Den 27.05.2011 kl. 09:32 skrev Uffe Kousgaard <oh@no.no>:

> [...]
> alm.
> returbilletter.
>
> Kilroy ser ud til at være en mulighed - andre?

Alle burde kunne klare det. Vi har flere gange brugt Riiskov Travel
Partner til og fra USA f.eks. ud til Los Angeles og hjem fra San Francisco:
http://www.risskov.com/?utm_source=TravelMarket&utm_medium=cpc&utm_campaign=Optagelseskampagne

--
mvh/Preben

Fra : Nicolai Lang

Dato : 27-05-11 19:52

On Fri, 27 May 2011 09:32:51 +0200, "Uffe Kousgaard" <oh@no.no> wrote:

>Hvem kan anbefales, hvis man skal bestille en flybillet fra A til B, men
>hjem fra C til A? Det lader til, at alle er travlt optaget af at sælge alm.
>returbilletter.

Ethvert seriøst rejsebureau. Vi bruger Viatravel på arbejde.

Men du kommer jo nok til at betale dem håndteringsgebyr for deres
arbejde. 500-1.000 kr + moms.

Med venlig hilsen
Nicolai

--
Jeg blogger om Mb. Crohn, sundhed m.m.
http://nicolai.hjorth.com

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 30-05-11 07:13

"Nicolai Lang" <nnews0404051902@hjorth.com> wrote in message

> Men du kommer jo nok til at betale dem håndteringsgebyr for deres
> arbejde. 500-1.000 kr + moms.

Jeg endte med at købe hos Kilroy og de accepterede også at droppe
håndteringsgebyret, da jeg fortalte dem at ellers kunne jeg lige så godt
købe direkte på BA's hjemmeside.

Fra : Peter T.

Dato : 30-05-11 07:37

Den 30-05-2011 08:12, Uffe Kousgaard skrev:

> Jeg endte med at købe hos Kilroy og de accepterede også at droppe
> håndteringsgebyret, da jeg fortalte dem at ellers kunne jeg lige så godt
> købe direkte på BA's hjemmeside.

Hvorfor købte du dem så ikke bare direkte hos BA?

--
Peter T.

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 30-05-11 08:28

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> wrote in message

> Hvorfor købte du dem så ikke bare direkte hos BA?

Fordi jeg ville høre om de kunne give en bedre pris og jeg endte med at
spare 100 kr. Deres udgangspris var dog et godt stykke over BA's hjemmeside.

Fra : Peter T.

Dato : 30-05-11 09:01

Den 30-05-2011 09:28, Uffe Kousgaard skrev:

> Fordi jeg ville høre om de kunne give en bedre pris og jeg endte med at
> spare 100 kr. Deres udgangspris var dog et godt stykke over BA's hjemmeside.

Kilroy har også fysiske butikker, som de har udgifter på. Så det undrer
mig ikke. Jeg selv sparede godt 2000 kr pr billet ved at købe via
Momondo fremfor hos selve flyselskabet, da jeg bestilte billetter til
USA i februar. Men dengang var der også brandudsalg hos et par af de
store aktører på markedet.

--
Peter T.

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 30-05-11 10:14

> [...]
> mig ikke. Jeg selv sparede godt 2000 kr pr billet ved at købe via Momondo
> fremfor hos selve flyselskabet, da jeg bestilte billetter til USA i

Momondo og Viviro kan desværre kun klare alm. returbilletter. Kilroy har
faktisk en søgefunktion på deres hjemmeside, der kan håndtere "multi-city"
billetter. Det har jeg ikke set andre steder.

Fra : Michael H

Dato : 30-05-11 13:29

On 30 Maj, 11:13, "Uffe Kousgaard" <o...@no.no> wrote:
> [...]
> faktisk en søgefunktion på deres hjemmeside, der kan håndtere "multi-city"
> billetter. Det har jeg ikke set andre steder.

Hej.

Til info: http://www.mrjet.dk kan også håndtere multicity.

Mvh.
Michael

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 01-06-11 07:53

"Michael H" <brevkasse@gmail.com> wrote in message

> Til info: http://www.mrjet.dk kan også håndtere multicity.

Tak, den skal jeg vidst bruge noget oftere, når Vivero / Momondo's
muligheder ikke rækker.

Fra : Peter T.

Dato : 28-05-11 12:19

> [...]

> returbilletter.
>
> Kilroy ser ud til at være en mulighed - andre?

Jeg arbejder i Kbh lufthavn, så jeg er naturligvis lidt nysgerrig. :)
Hvor skal du flyve fra og til og evt. hvornår?

Du skal lige vide, at det op og ned med billetpriser alt efter om du
henvender dig til en reseller, som feks. Kilroy, eller direkte til
flyselskabet pga. diverse kampagner osv.. Faktisk kan der være absurd
store udsving på billetprisen til samme afgang.

--
Peter T.