Mulige problemer med Browsere....
Fra : Lars Bjarne Christen~

Dato : 26-05-11 22:28

Hej! Jeg vil indledningsvis sige jeg har 3 valideringsfejl af de
små på omhandlede sider. Jeg har lavet nedennævnte sider for en
lillesøster der skal bygge sommerhus og hun kan godt se siderne
på sin Iphone og Ipad, men ikke scrolle op og ned. Jeg har selv
Iphone og bevæger mig rundt på siderne uden problemer. Jeg har
prøvet i flg. browsere uden problemer: IE 8.0, IE 9.0, Mozilla
FireFox, Maxthon 3, Google Chrome, Safari. Jeg forstår ikke
hvorfor hun har problemer med navigeringen og søg expert bistand
her på siderne!
Siden ligger på: http://www.skovridervænget48.dk
På forhånd tak!

Mvh. Lars

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Birger Sørensen

Dato : 26-05-11 22:36

Lars Bjarne Christensen formulerede torsdag:

> Siden ligger på: http://www.skovridervænget48.dk

Serveren blev ikke fundet.

Birger

http://bbsorensen.dk

Fra : Allan Vebel

Dato : 26-05-11 22:49

Birger Sørensen skrev:

> Lars Bjarne Christensen formulerede torsdag:

> Serveren blev ikke fundet.

https://www.dk-hostmaster.dk/index.php?id=42&query=skovridervænget48.dk
eller
https://www.dk-hostmaster.dk/index.php?id=42&query=skovridervaenget48.dk

reagerer heller ikke - domænet er ikke oprettet.

Jeg ved ikke lige hvad han har gang i

--
Allan Vebel
http://vebel.dk | http://html-faq.dk

Fra : Lars Bjarne Christen~

Dato : 26-05-11 23:09

Allan Vebel wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> [...]
> https://www.dk-hostmaster.dk/index.php?id=42&query=skovridervaenget48.dk
>
> reagerer heller ikke - domænet er ikke oprettet.

UBS - "Av min arm" - jeg beklager dybt den unødvendige ulejlighed i
forbindelse med min skrivefejl, - siden ligger rettelig på
http://www.skovridervænget49.dk - Jeg undskylder fejlen!

Fra : Allan Vebel

Dato : 26-05-11 23:51

Lars Bjarne Christensen skrev:

> forbindelse med min skrivefejl, - siden ligger
> rettelig på http://www.skovridervænget49.dk
> - Jeg undskylder fejlen!

Helt i orden

Du har en ekstra scrollbar på #maincontent, jeg
tror på at det er den der skaber problemer - den
er heller ikke nødvendig.

Fjern overflow: auto; fra #maincontent!

Fra : Lars Bjarne Christen~

Dato : 28-05-11 00:17

> [...]
>
> Helt i orden
>
> Du har en ekstra scrollbar på #maincontent, jeg
> tror på at det er den der skaber problemer - den

Hej Allan! Tak for dit svar! Jeg har prøvet at fjerne "overflow"
som du beskrev og det gjore jeg selvfølgelig før jeg skrev på
disse sider og det hjalp ikke. Jeg bruger "auto" i owerflow for
at bibeholde den firkantede boks i en bestemt størrelse
"maincontent". Mener du ikke det er den rigtige måde at gøre det
på?
God weekend! Mvh. Lars

Fra : Allan Vebel

Dato : 29-05-11 23:38

Lars Bjarne Christensen skrev:

> Mener du ikke det er den rigtige måde at gøre det
> på?

Nej, for nu har jeg to scrollbarer i stedet for at nøjes
med den yderste.

Du fik aldrig fjernet den indeste, som er overflødig.

Fra : Birger Sørensen

Dato : 30-05-11 06:31

Lars Bjarne Christensen formulerede fredag:

> UBS - "Av min arm" - jeg beklager dybt den unødvendige ulejlighed i
> forbindelse med min skrivefejl, - siden ligger rettelig på
> [...]

Ret valideringsfejlene, det kan måske hjælpe...

Birger.

http://bbsorensen.dk