MS Windows
briani 27239
Åbne programmer og størrelsen ?
Fra : Jane

Dato : 26-05-11 19:21

Hej
Jeg har ofte nogle programmer åbne på 'process'linien, et af dem er tit et
kørende TV-program, når man jo holder musen på et af disse, åbner de jo op i
en på forhånd valgt størrelse, men skal jeg kunne se TV-programmet mens jeg
laver andet, bør de være en smule større end den af microsoft påforhånd
valgte, kan de gøres større ?
Jeg har en Ultimate Win7
Jane

Fra : emjeppesen

Dato : 26-05-11 19:43

Jane skrev:

>skal jeg kunne se TV-programmet mens jeg
>laver andet, bør de være en smule større end den af microsoft påforhånd
>valgte, kan de gøres større ?

Du trækker bare i siderne til billedet har den størrelse, som du
ønsker, før du lukker det ned.

Hilsen emj

Fra : Jane

Dato : 27-05-11 10:38

Jeg har nok ikke forklaret mig korrekt så, Jeppesen jeg mener kun det lille
kørende program i sædvanlig størrelse, der så bare gøres en centimeter eller
lignende større, i min Ultmate'version kan jeg slet ikke ændre i hjørnene
eller andet sted iøvrigt, der er kun krydset til at lukke det med.
Det er nu også lidt svært at forklare, det er jo kun et af de små programmer
der ligger i processlinien, der ved at kun at holde musen svævende over det,
åbner i en bestemt størrelse, det er denne størrelse, der blot skal være en
anelse større.
Jane

Fra : emjeppesen

Dato : 27-05-11 15:26

Jane skrev:

> [...]
>åbner i en bestemt størrelse, det er denne størrelse, der blot skal være en

Den størrelse afhænger af, hvilken størrelse, du lukker programmet ned
i.
Hilsen emj

Fra : Jane

Dato : 04-06-11 17:14

Hej
Opgir' det bare, indtil jeg finder den rigtige måde at udtrykke, havd jeg
mener.

Fra : Mcwm

Dato : 05-06-11 07:16

Den 04-06-2011 18:13, Jane skrev:
> Opgir' det bare, indtil jeg finder den rigtige måde at udtrykke, havd
> jeg mener.

Jeg tror du mener AERO PEEK.

Er det tilfældet, kan dette måske hjælpe dig;

http://www.addictivetips.com/windows-tips/customize-windows-7-taskbar-thumbnails-aero-peek/

Venligst
Mcwm

Fra : Mcwm

Dato : 05-06-11 07:19

Den 04-06-2011 18:13, Jane skrev:
> Opgir' det bare, indtil jeg finder den rigtige måde at udtrykke, havd
> jeg mener.
Fandt lidt mere;

http://www.sevenforums.com/tutorials/81852-taskbar-thumbnail-previews-change-size.html

Venligst
Mcwm

Fra : Jane

Dato : 16-06-11 13:15

Tak Mcwm, du forstod min skrivefacon, det var lige nødagtigt det jeg mente.
tak
Jane

Fra : Mcwm

Dato : 16-06-11 18:44

Den 16-06-2011 14:14, Jane skrev:
> Tak Mcwm, du forstod min skrivefacon, det var lige nødagtigt det jeg
> [...]
Velbekomme

Venligst
Mcwm