Amsterdam og Hamborg
Fra : JMN

Dato : 21-05-11 11:19

Hej med jer

I juli måned går turen blandt andet via Amsterdam og Hamborg. Amsterdam 3-4
dage, Hamborg kun 1 dag.

Hvilket kvarter i disse byer skal man bo i hvis det skal være centralt men
alligevel roligt - anbefalinger af hoteller ville være lækkert.

vh.
Jørgen

Fra : ABJ

Dato : 21-05-11 23:33

"JMN" <virker@ikke.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Hvilket kvarter i disse byer skal man bo i hvis det skal være centralt men
> alligevel roligt - anbefalinger af hoteller ville være lækkert.

Hotel am Holstenwall i Hamburg ligger tæt på centrum og havn

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 23-05-11 14:23

JMN skrev:

> [...]
>
> Hvilket kvarter i disse byer skal man bo i hvis det skal være
> centralt men alligevel roligt - anbefalinger af hoteller ville

Jeg har tit været i Hamborg med DSB-Weekendrejser og
oftest boet nær ved og lige nord for hovedbanegården.
I kvarteret omkring gaden Holzdamm er der er flere hoteller,
bl.a. Ibis, som er ret billige.

Men en gang var vi tre kollegaer der var heldige at få en
hel suite på toppen af hotel Rennaissance for langt under
halv pris. Det var fed luxus - også centralt. Link:
<
http://da.hotels.com/ho105390/renaissance-hamburg-hotel-hamborg-tyskland/#description

--
Herluf :·)

Fra : Ole Damgaard

Dato : 28-05-11 03:27

On 21 Maj, 12:19, "JMN" <vir...@ikke.dk> wrote:
> [...]
>
> Hvilket kvarter i disse byer skal man bo i hvis det skal være centralt men
> alligevel roligt - anbefalinger af hoteller ville være lækkert.

Ikke for at være polemisk - men af ren nysgerrighed: hvorfor vælger
man Amsterdam og Hamborg, hvis man vil bo roligt?
Jeg kunne anbefale dejlige steder i Hamborgs Skt. Pauli-kvarter - men
roligt er der sgu ikke,
mvh Ole

Fra : christian petersen

Dato : 28-06-11 07:33

> [...]
>
> Hvilket kvarter i disse byer skal man bo i hvis det skal være centralt men
> alligevel roligt - anbefalinger af hoteller ville være lækkert.

Hej Jørgen,

Du kan eventuelt prøve at søge hoteller på www.trivago.dk?
Efter du har indgivet dato og destination, vil du have mulighed for at
tilpasse prisen og andre behov i et filter.

Med venlig hilsen
Christian