Kan man skifte farven på links?
Fra : Mr. Mox

Dato : 17-05-11 02:05

Jeg har svært ved at se forskel på farven der markerer de indlæg jeg
HAR læst i nyhedsgrupperne og de ulæste.
Hos mig, med Gmail i Google Chrome, er begge vist i blålige farver og
jeg vil gerne skifte den læste til en stærkere kontrast.

Jeg mener også at jeg tidligere har haft mulighed for at skifte farver
som man selv ønskede dem.

For eksempel i et svar på et indlægkunne svaret være rødt, så var det
hurtigere for mig at skimme ned i brevet/svaret.

KAN det lade sig gøre med Gmail? Ved I hvor jeg kan indstille dette?

Med venlig hilsen Mr. Mox

Fra : Steen

Dato : 17-05-11 15:03

Den 17/05/11 10.05, Mr. Mox skrev:
> [...]
> hurtigere for mig at skimme ned i brevet/svaret.
>
> KAN det lade sig gøre med Gmail? Ved I hvor jeg kan indstille dette?

Øh, nyhedsgrupperne - hvordan hænger det sammen med GMail?

Fra : From Sydsjælland

Dato : 17-05-11 16:33

"Mr. Mox" <jens.gibe@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Kan du ikke prøve at se på Google? Er det ikke Google der tilbyder
GMaill?
Denne gruppe er mest til mails + news

En ting kan jeg love dig, Google har kigget på jens.gibe(a)gmail.com, og
hvor han kigger rundt.
Mvh Knud