Island og GPS positioner
Fra : Michael

Dato : 14-05-11 15:53

Hej NG

Er der nogen her i grupper som kan hjælpe med følgende :

1. Nogle tips hvad man absolut bør se af naturoplevelser på Island,
måske en lille liste

2. Gerne nogle GPS positioner jeg kan plotte ind på min GARMIN GPS.

Jeg har tre dage med bil, hotel og ganze mollevitten, så jeg har bruge
for lidt expertise med nogen der bor der eller har været der.

På forhånd tak

Michael

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 15-05-11 07:26

"Michael" <michael_olsen4520@yahoo.dk> wrote in message

> Jeg har tre dage med bil, hotel

Vil det sige dagsture udfra Reykjavik?

Fra : oz3bto

Dato : 15-05-11 14:26

"Michael" <michael_olsen4520@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Hvilken bil ?

Ved ikke om vi har GPS punkterne endnu men kender da et par steder der
kunne være værd at se... kræver dog bil med 4WD og lidt mere frihøjde som en
alm. person bil

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 17-05-11 07:31

"Michael" <michael_olsen4520@yahoo.dk> skrev i meddelelsen
[...]

===
Hvad med at slå op på google earth og se hvad der er? :)

--
Per
www.campingogbil.dk