Knuder til Fireline / spiderline
Fra : Leif

Dato : 14-05-11 14:05

Har nogen herinde link til hvilke knuder,
der kan bindes med disse nye typer liner?

Det lykkes alt for let for mig at sprænge
linen , knuderne trods fugtig ånde på dem
inden de trækkes til..........

/Leif

Fra : Ukendt

Dato : 14-05-11 14:18

Den 14-05-2011 15:04, Leif skrev:
> [...]
> der kan bindes med disse nye typer liner?
>
> Det lykkes alt for let for mig at sprænge
> linen , knuderne trods fugtig ånde på dem

Værsko her et lille link http://www.animatedknots.com/palomar/index.php
bruger næsten ikke andre knuder for de bare holder

Fra : Leif

Dato : 14-05-11 15:48

"Paul Østerby Sørensen" <paulsorensen@youmail.dk> skrev i meddelelsen

> Værsko her et lille link http://www.animatedknots.com/palomar/index.php bruger næsten ikke andre
> knuder for de bare holder

Mange tak, havde lige glemt den side, øv..

Jeg bruger den faktisk med 2 gange gennem øjet.
Måske det er fejlen.....

Vil teste den i morgen og se.

/Leif

Fra : OZ1HYI Willy

Dato : 17-05-11 04:27

On 14 Maj, 16:47, "Leif" <Den.f@@r.du.ikke.her.dk> wrote:

> Mange tak, havde lige glemt den side, øv..
>
> Jeg bruger den faktisk med 2 gange gennem øjet.
> Måske det er fejlen.....
>
> Vil teste den i morgen og se.
>
> /Leif

jeg bruger not a knot... også til nylon-liner.

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 17-05-11 15:18

On 2011-05-17 12:26:56 +0200, OZ1HYI Willy <oz1hyi@gmail.com> said:

> jeg bruger not a knot... også til nylon-liner.

Not a knot er også mit valg til de moderne fletliner, og det fungerer
rigtig godt, til nylonliner foretrækker jeg en knude.
Niels Riis Ebbesen
Valkyries Plads 1 - DK-3650 Ølstykke - Danmark