usenet og google
Fra : Per H

Dato : 08-05-11 21:47

Hvordan er det lige man gør så ens indlæg ikke kan søges på google
via ens emailadresse=?

Bruger Forte agent.

per

Fra : Leif Neland

Dato : 09-05-11 05:48

Den 08-05-2011 22:46, Per H skrev:
> Hvordan er det lige man gør så ens indlæg ikke kan søges på google
> via ens emailadresse=?

Er det fordi du kun skriver ævl, du ikke mener andre har gavn af læse
senere,
eller er det fordi du ikke har ordentlig spamfiltrering, og derfor ikke
ønsker din mailadresse offentliggjort?

Hvis det er det sidste, så brug en ugyldig adresse, der slutter med .invalid

Hvis det er det første, hvad så med at undlade at skrive?

Leif

Fra : Per H

Dato : 09-05-11 20:27

On Mon, 09 May 2011 06:47:32 +0200, Leif Neland <leif@neland.dk>
wrote:

> [...]
>
>Hvis det er det sidste, så brug en ugyldig adresse, der slutter med .invalid
>
>Hvis det er det første, hvad så med at undlade at skrive?

utroligt så meget pladder du kan skrive, på så kort tid.
kun én linie var nødvendig .

per

Fra : Leif Neland

Dato : 10-05-11 08:24

Den 09-05-2011 21:27, Per H skrev:

> utroligt så meget pladder du kan skrive, på så kort tid.
> kun én linie var nødvendig .

Jeg må hellere citere dette guldkorn fra Per H, så det ikke forsvinder
for eftertiden.

Fra : Per H

Dato : 10-05-11 16:06

On Tue, 10 May 2011 09:24:13 +0200, Leif Neland <leif@neland.dk>
wrote:

>Jeg må hellere citere dette guldkorn fra Per H, så det ikke forsvinder
>for eftertiden.

Ja gør du det, det er helt uden betydning hvad du måtte vælge.
Her er der jo ikke noget valgfrihed !
Kunne være jeg lige skulle efterse dig i sømmene. Uhadada!!

per

Fra : Carl Drud

Dato : 09-05-11 17:19

Per H <tramanden@gmail.com> writes:

> Hvordan er det lige man gør så ens indlæg ikke kan søges på google
> via ens emailadresse=?
>
> Bruger Forte agent.

Som sidste gang du spurgte:

http://groups.google.com/group/dk.edb.internet.software.mail+news/msg/e63a4ae886fea949?hl=da

--
Carl

Fra : Per H

Dato : 09-05-11 20:26

On Mon, 09 May 2011 18:19:05 +0200, Carl Drud <carl.drud@gmx.com>
wrote:

>Som sidste gang du spurgte:
>
>http://groups.google.com/group/dk.edb.internet.software.mail+news/msg/e63a4ae886fea949?hl=da

og jeg ser dem stadig på google, selvom jeg har sat hak i de 2 felter.

per

Fra : Carl Drud

Dato : 09-05-11 20:39

Per H <masu@invalid> writes:

> og jeg ser dem stadig på google, selvom jeg har sat hak i de 2 felter.

Ja, men der står øverst, at det bliver fjernet efter 6 dage.

http://groups.google.com/group/dk.edb.internet.software.mail+news/msg/df1d5842b71fa088?hl=da

og bedre får du det ikke

http://groups.google.com/support/bin/answer.py?answer=46487&&hl=en

--