ferie til varmen i uge4
Fra : Kim Schulz

Dato : 05-05-11 19:57

hejsa,
Svigerfamilien vil gerne invitere os på en ferie i uge4. Vi skulle selv
finde stedet og eneste krav er at der gerne måtte være lidt varmt
(dansk sommer varmt - ikke varmere) og at det gerne måtte være relativt
billigt at tage til (altså ikke en tur til Australien eller lignende).

Hvad kan i foreslå?

kim

Fra : Krabsen

Dato : 05-05-11 20:41

Den 05-05-2011 20:56, Kim Schulz skrev:
> [...]
> (dansk sommer varmt - ikke varmere) og at det gerne måtte være relativt
> billigt at tage til (altså ikke en tur til Australien eller lignende).

Acorerne?

Fra : Mogens

Dato : 06-05-11 06:56

Krabsen wrote:

> Acorerne?

Azorerne er nok ikke stedet jeg ville anbefale på det tidspunkt
(risikerer meget let noget der minder om godt dansk efterårsvejr) - nok
også derfor det er svært at finde rejser dertil. Eneste fornuftige bud
indenfor en rimelig rejseafstand er Canarieøerne ca. 1500 km længere
nede i sydøstlig retning. Det er billigt, og man behøver ikke bare at
ligge på en strand og kæve den hele dagen. Specielt Tenerife har mange
muligheder for køreture, spektakulære vandreture og lidt
aktivitetsparker. Nordtenerife er mindre turistet end Sydtenerife.

Ægypten kunne vel også være et alternativ medmindre der er udbrudt
hellig krig på det tidspunkt.

Fra : Kim Schulz

Dato : 05-05-11 21:58

On Thu, 05 May 2011 21:40:52 +0200
Krabsen <usenet@krabsen.dk> wrote:

> Acorerne?

Kunne da bestemt være en mulighed. Kan kun lige finde Bravo tours som
laver ture dertil, men de rejser ikke i januar/februar desværre.
Kender du til selskaber der laver rejser dertil?

Fra : jk

Dato : 06-05-11 11:13

On Thu, 5 May 2011 20:56:33 +0200, Kim Schulz <kim@schulz.dk> wrote:

> [...]
>(dansk sommer varmt - ikke varmere) og at det gerne måtte være relativt
>billigt at tage til (altså ikke en tur til Australien eller lignende).

Sydafrika

Et spændende land.

10 dage kan koste omkring 14.000 pr. person

Der er ingen tidsforskel.

I kommer sandsynligvis med verdens største fly A380 fra Paris.

Alternativt Thailand til den halve pris vel.

mvh

John

Fra : Grethe Hoff

Dato : 06-05-11 15:25

"Kim Schulz" <kim@schulz.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Lanzarote! Passer for alle generasjoner.
--
Grethe
Deilig å være norsk i DK