Fødeår og sogn?
Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 05-05-11 16:55

Skanderborg Amt. Hjelmslev Herred, Vitved Sogn 1728/71 opslag 208 punkt 16.

Så vidt jeg kan tælle mig frem ved at nærlæse foregående og følgende sider,
må året være 1761 og stedet Virring, men sognet kan jeg ikke tyde. Er det
Vitved eller Fruering?

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.dk

Fra : Arne Nielsen

Dato : 06-05-11 16:49

Den 05-05-2011 17:55, Erik Ginnerskov skrev:
> [...]
>
> Så vidt jeg kan tælle mig frem ved at nærlæse foregående og følgende
> sider, må året være 1761 og stedet Virring, men sognet kan jeg ikke

Det må være 1761, se nr. 12 øverst på siden, og Virring i Fruering sogn.

Venlig hilsen
Arne

--
Fjern 0 i adresse ved direkte svar

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 07-05-11 23:17

Arne Nielsen wrote:

> Det må være 1761, se nr. 12 øverst på siden, og Virring i Fruering
> sogn.

Tak.

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.dk