MS Windows
briani 27239
Højreklik - fortsat fra dk.edb.programpakk~
Fra : emjeppesen

Dato : 05-05-11 10:07

Cykelsmeden skriver:
>ok, det har utvivlsomt med programmets CLID at gøre, hvor alle
>referencer til psp refererer til samme ID, og derfor er overskrevet med
>nyeste.

Ja, det lyder rigtigt, for når jeg vælger PSP12 under gennemse, får
jeg leveret PSP13 og så er jeg jo lige vidt.

>Hvis vi skal have en chance, skal der sikkert graves dybt i registry, og
>så må vi hellere kravle over i dk.edb.system.ms-windows nu har vi
>vist forurenet nok her.

Jaja

> - det kunne måske være en hurtigere løsning at ominstallere psp12 så
>den er "sidst installeret" og dermed måske bliver default ??

Jeg har installeret PSP12 igen, da jeg manglede nogle funktioner, som
er fjernet i PSP13.

(Det er nemlig sådan at siden Corel overtog PSP efter JASC, så har de
bare forringet programmet hver eneste gang, de har lavet en ny
version.)

Det løser ikke problemet godt nok. Jeg vil gerne kunne vælge frit. Det
kan sagten ske, at jeg somme tider foretrækker psp13 til bestemte
opgaver og andre gange psp12,

Du skal ikke bruge resten af din ungdom på problemet, men et stort
irritationsmoment er det for mig

Hilsen emj

Fra : Cykelsmeden

Dato : 05-05-11 11:09

Den 05-05-2011 11:07, emjeppesen skrev:
> [...]
> opgaver og andre gange psp12,
>
> Du skal ikke bruge resten af din ungdom på problemet, men et stort
vil mit forslag om at smide genveje til begge programmer i sendto ikke
løse problemet?
Jeg går ud fra at du manuelt kan starte begge programmer??

//finn

Fra : emjeppesen

Dato : 05-05-11 11:24

Cykelsmeden skrev:

>vil mit forslag om at smide genveje til begge programmer i sendto ikke
>løse problemet?

Jo tak, det lever jeg så med.

>Jeg går ud fra at du manuelt kan starte begge programmer??
Ja, det kan jeg da

Hilsen emj