MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Højrekliksmeny?
Fra : Klaus H

Dato : 04-05-11 14:18

Hej med jer.

Ny PC med fabriksinstalleret Win7 Home Premium.

Når jeg, i stifinder, højreklikker på en fil og går ind under !send til:!
mangler jeg "skrivebord, (opret genvej)".

Hvordan får jeg denne mulighed igen?

Klaus H

Fra : Ukendt

Dato : 04-05-11 15:39

Den 04-05-2011 15:17, Klaus H skrev:
> [...]
>
> Når jeg, i stifinder, højreklikker på en fil og går ind under !send til:!
> mangler jeg "skrivebord, (opret genvej)".

Der er opgivet en mulighed her
http://www.howtogeek.com/howto/windows-7/stupid-geek-tricks-secret-items-on-the-windows-7-send-to-menu/

Fra : Cykelsmeden

Dato : 04-05-11 15:52

> [...]
>
> Når jeg, i stifinder, højreklikker på en fil og går ind under !send til:!
> mangler jeg "skrivebord, (opret genvej)".

hvorfor ku du ikke bruge svarene du fik i den forkerte gruppe?

//finn

Fra : Klaus H

Dato : 04-05-11 20:28

Jeg skiftede gruppe da jeg havde modtaget det første svar.

Klaus H

Fra : Klaus H

Dato : 04-05-11 20:35

Det tog lidt tid at forstå fremgangsmåden, men det lykkedes. Tak for
hjælpen.

Klaus H