Borgerlig vielse
Fra : erlng

Dato : 04-05-11 10:34

Hej
Mon der skulle være en venlig person som kan hjælpe med dette problem??

Jeg søger efter en Borgelig vielse fra 1932. Foretaget d. 22.12.1932 i
Svendborg eller Stenstrup (svendborg Amt).
Navnene er: Sofus Hansen Egeskov (fødested, fødselsdato ukendt) og Ingeborg
Hansine Henriksen (født d. 22.6.1899 i Vor Frue Sogn, Odense Amt)

--
MVH
Ulla og Erling egeskov

Homesite: http://www.oz1bwx.dk