Kan jeg flytte Outlook.pst til c:\Users\St~
Fra : Steffen

Dato : 02-05-11 05:27

Datafilen "Outlook.pst" ligger normalt i
"C:\Users\Steffen\AppData\Local\Microsoft\Outlook\".
Er det muligt at flytte den permanent til "c:\Users\Steffen\Dokuments\"?
Det ser ikke ud til at være muligt i Outlook 2007, men måske er det i
Outlook 2010?
Steffen

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 02-05-11 10:43

"Steffen" <stapdk@yahoo.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> "c:\Users\Steffen\Dokuments\"?
> Det ser ikke ud til at være muligt i Outlook 2007, men måske er det i

Jeg kender ikke 2010 - men i 2003 og 2007 kunne man godt flytte den uden
problemer.

Husk at den skal flyttes og ikke bare kopieres.

Når du starter Outlook op første gang efter, at du har flyttet den, så
giver den fejl om at den ikke kan finde den - og så skal du lige angive,
hvor den ligger - så lukke Outlook ned, men når du starter igen, så har
dem styr på den nye placering ;.)

Det er som nævnt ikke prøvet i 2010, men virker i 2003 og 2007.

Jeg har pt kun 2003, så jeg kan ikke prøve - men har en kort perode kørt
2007, og der var ingen problemer med at flytte PST-filen.

Jan

Fra : Max

Dato : 02-05-11 11:10

Hej Jan

> Jeg har pt kun 2003, så jeg kan ikke prøve - men har en kort perode
> kørt 2007, og der var ingen problemer med at flytte PST-filen.

Outlook er jo født til at køre med sin PST-fil på netværk og alle
andre steder, så man kan vel altid flytte den.

Max

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 02-05-11 13:57

> Outlook er jo født til at køre med sin PST-fil på netværk og alle
> andre steder, så man kan vel altid flytte den.

Ja - det ville jeg også mene - min ligger på en NAS sammen med
dokumenter og billeder, og det fungerer fint - men Steffen havde
åbenbart problemer med det i 2007 og 2010 ?

Jan

Fra : Max

Dato : 03-05-11 07:08

Hej Jan

> åbenbart problemer med det i 2007 og 2010 ?

Det har ikke været noget problem med dem jeg
har mødt, så mon ikke det er et lokalt problem
hos Steffen ?

--
Mvh Max