Baggrundsbillede i createTextField/createE~
Fra : Peter Nicolaj

Dato : 02-05-11 00:27

Jeg loader nogle eksterne ord, som splittes op i movieclips, for
hvert bogstav der er i ordet.

Jeg vil gerne have et baggrundsbillede i disse movieclips, som
selvfølgelig ikke må dække over bogstavet.

Jeg har følgende, som skifter baggrundsfarven i en
"createTextField"
this["text" + i].txt.background=true;
this["text" + i].txt.backgroundColor = 0x000000;

Men hvordan får jeg dette til et baggrundsbillede i stedet?

Hvis dette ikke er muligt, kan jeg så alternativ sætte et
baggrundsbillede i en "createEmptyMovieclip"?

/Peter

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne