Et printe en formular
Fra : Gansterlkj

Dato : 01-05-11 18:58

Hej, jeg har kigget en del på formulare og tænkte om det var
muligt at printe en bestemt del fra en side. Kig f.eks. på dette
eks. fra HTML.dk http://www.html.dk/scripts/javascript/00006/,
der kan man vælge ens "livretter", og derefter er det så muligt
et sende det valgte til en vilkårlig mail, men jeg tænkte om det
også en muligt at lave en kode som "printer" KUN de valgte
livretter.

Jeg kender godt den koder, som printer hele siden ud, men jeg
kunne godt tænkte mig en som tog noget, man selv valgte fra
siden.

Tak på forhånd.:D

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne