Skjul læste meddelelser
Fra : Børge Laursen

Dato : 28-04-11 20:19

Jeg har fornylig installeret Windows 7 og Windows Live Mail og har her
abonneret på et par nyhedsgrupper.
I Outlook Express var der mulighed for at man kunne vælge 'Skjul læste
meddelelser'.
Findes - og i givet fald hvor - samme mulighed i Windows Live Mail ?
(Håber det er det rette sted at spørge).

Venlig hilsen
Børge Laursen

Fra : Kent

Dato : 28-04-11 23:57

Den 28-04-2011, skrev Børge Laursen:
> [...]
> meddelelser'.
> Findes - og i givet fald hvor - samme mulighed i Windows Live Mail ?
> (Håber det er det rette sted at spørge).
Jeg bruger ikke mere programmet, men mener at du skal ind under vis og
så er der et underpunkt med en variant af det søgte.

Windows Mail er jo Ourlook Express i forklædning, så måske hører dit
spørgsmål under dk.edb.internet.mail+news.outlookexpress som det vist
hedder. Men prøv selv at se. Måske er der også et korrekt og udførligt
svar.

--

Kent

Fra : Kent

Dato : 28-04-11 23:59

Kent skrev den 29-04-2011:
> Windows Mail er jo Ourlook Express i forklædning, så måske hører dit
> spørgsmål under dk.edb.internet.mail+news.outlookexpress som det vist hedder.
> Men prøv selv at se. Måske er der også et korrekt og udførligt svar.

Det var så dk.edb.internet.mail+news.outlook-express

--

Kent

Fra : Erik Olsen

Dato : 29-04-11 08:30

Kent wrote:

> Det var så dk.edb.internet.mail+news.outlook-express

Spørgsmålet omhandlede Windows Live Mail, ikke Windows Mail.

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen

Fra : Kent

Dato : 29-04-11 11:17

Erik Olsen tastede følgende:

> Spørgsmålet omhandlede Windows Live Mail, ikke Windows Mail.

Jep. Det ser jeg nu. Har du eventuelt et svar til Børge?

--

Kent

Fra : Erik Olsen

Dato : 29-04-11 12:12

Kent wrote:
> Erik Olsen tastede følgende:

> Jep. Det ser jeg nu. Har du eventuelt et svar til Børge?

Nej, desværre ikke. Jeg bruger Windows Mail, men kender ikke Windows
Live Mail. Jeg er til gengæld meget opmærksom på om spørgeren mener det
ene eller det andet program, og hvordan der spørges. Der er meget ofte
en del sammenblanding.

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen