Outlook 07, vedhæftet filer forsvinder
Fra : Jørgen Møller

Dato : 28-04-11 14:10

Hej er der nogen der kan hjælpe mig
Når jeg sender til en 10-20 postadresser (gruppesender) med flere vedhæftet
filer, er det ikke allepostmodtagerne der får filerne.
Er der nogen der kender til problemet og en eventuelt løsning herpå
har prøvet at sende via en pop3 server samt en IMAP server, problemet er det
samme ikke alle får de vedhæftet filer
Med venlig hilsen
Jørgen Møller

Fra : Henning

Dato : 13-05-11 06:50

On 28 Apr., 15:09, Jørgen Møller <ni ni tal...@youseeme.dk> wrote:
> [...]
> Er der nogen der kender til problemet og en eventuelt løsning herpå
> har prøvet at sende via en pop3 server samt en IMAP server, problemet er det

Hej!

Jeg har haft præcis det samme problem i et halvt års tid, og har haft
såvel TDS som Microsoft til at se på problemet siden september 2010.
Begge melder "hus forbi".
Jeg har testet at de, der ikke modtager vedhæftede filer, stort set
alle bruger TDC WEB-mail.
Jeg har også testet at de pågældende modtager vedhæftede filer sendt
fra andres Outlook 2007 OG jeg har prøvet at afsende vedhæftede filer
fra en fremmed persons computer, hvor jeg installerede mit Outlook
2007 og alle modtog vedhæftningerne.
Aktuelt - maj 2011 - har jeg spørgsmålet "kørende" hos Microsoft
Danmark, der har testet min Outlook uden afdækning af fejl.
Fejlene har jeg stadigvæk og har ikke fået noget svar fra Mocrosoft
endnu - (J.nr. hos Microsoft: - SRX1153971437ID - VS: Oulook)
Jeg har intet "at have det i", men jeg kunne have en fornemmelse af,
at Outlook 2007 og Windows 7 måske ikke rigtig har erkendt
familieforholdet endnu!?
Venlig hilsen
Henning Stenholt