Adgangskoder
Fra : Vidal

Dato : 26-04-11 07:21

Der er gået rod i adgangskode/password til min mail-konto,
jeg sidder her og roder med det og kan ikke finde ud af,
hvor de skal puttes ind.

Vil en eller anden hjælpe?

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : Max

Dato : 26-04-11 07:25

Hej Vidal

> Vil en eller anden hjælpe?

Man skal vidst være synsk for at hjælpe ud fra de oplysninger.

--
Mvh Max

Fra : Vidal

Dato : 26-04-11 10:50

Den 26-04-2011 08:25, Max skrev:
> Hej Vidal

> Man skal vidst være synsk for at hjælpe ud fra de oplysninger.

Hehe, jo, det blev skrevet i al hast, fordi jeg skulle
skynde mig på arbejde, så det blev lidt sparsomt.

Det handler om Thunderbird/3.1.9

I går begyndte den at bede om password og brugernavn med
de små vinduer, der kan dukke op. Da jeg var i nyhedsgruppe-
delen troede jeg fejlagtig, det var var til nyhedsserveren,
men det var til mail-delen.

Jeg håber, det her er lidt mere klart og undskylder for
ulejligheden.

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : Jens Jensen

Dato : 26-04-11 18:18

http://wiki.mozilladanmark.dk/wiki/Thunderbird/Kontoindstillinger_for_diverse_udbydere#TDC

Fra : Vidal

Dato : 27-04-11 08:28

Den 26-04-2011 19:17, Jens Jensen skrev:

> http://wiki.mozilladanmark.dk/wiki/Thunderbird/Kontoindstillinger_for_diverse_udbydere#TDC

Tak for din henvisning, desværre finder programmet ikke nogen
fejl i Thunderbird, så det finder ikke noget at reparere.

SÃ¥ den eneste mulighed er tilsyneladende at fjerne kontoen og
lave en ny og det ønsker jeg ikke, fordi jeg så tilsyneladende
er nødt til at ændre mailadresse.

Men tak for din hjælp.

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 27-04-11 08:59

Den 27-04-2011 09:28, Vidal skrev:

> Så den eneste mulighed er tilsyneladende at fjerne kontoen og
> lave en ny og det ønsker jeg ikke, fordi jeg så tilsyneladende
> er nødt til at ændre mailadresse.

Funktioner => Kontoindstillinger => markér
Serverindstillinger under kontoen i oversigten til venstre
=> ret evt. brugernavnet og luk vinduet.

Hvis brugernavnet er korrekt:

Funktioner => Indstillinger => Sikkerhed => Adgangskoder =>
Gemte adgangskoder => markér den forkerte kode og klik på Fjern.

Næste gang du bruger kontoen, vil du blive bedt om at
indtaste adgangskode. Hvis brugernavnet var forkert, og du
rettede, behøver du ikke slette adgangskoden.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Stor guide til installation og brug af mailprogrammet