MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
W7 SP1 Hjælp mig..
Fra : Michael

Dato : 17-04-11 06:58

Kan da se andre har samme problem med installation af Win 7 SP1 ( Jeg kører
Win 7 64 Bit )

Sidst under instsllstionnen kommer der denne fejlboks med fejlkoden:
E_FAIL(0x80004005)
Min Antivirus er under install deaktiveret og det samme med firewall.
Har kørt installationen fra windows update og også som en komplet fil fra
Microsoft
Har også prøvet et installere i fejlsikret tilstand.
Men med alle brugte metoder kommer den samme fejl frem til sidst under
processen.

Har andre prøvet dette ?
Har nogen en ide elller forslag ?
Eller aller bedst. Har nogen løningen ? Da ellers må jeg jo formatere og
lave en reinstall (vil jeg være meget meget ked af)
Hvis jeg vil have Win 7 SP 1

Håber i derude kan og vil hjælpe mig

På forhånd tak

M.H

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 17-04-11 09:53

Prøv at boote med et minimum load.
http://support.microsoft.com/kb/929135

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Gamle

Dato : 17-04-11 12:14

Michael wrote:
> Kan da se andre har samme problem med installation af Win 7 SP1 (
> Jeg kører Win 7 64 Bit )
>
> Sidst under instsllstionnen kommer der denne fejlboks med fejlkoden:
> E_FAIL(0x80004005)

Prøv at kigge her.

Google søgning.
http://www.google.dk/#q=win+7+sp1+problems&hl=da&biw=1267&bih=618&prmd=ivns&source=lnt&tbs=lr:lang_1da&lr=lang_da&sa=X&ei=E8uqTcqeLc7ssgaN99iRCA&ved=0CAcQpwUoAQ&fp=5db7902bd7d1ca0d

Mvh.
Torben

Fra : Michael

Dato : 17-04-11 21:34

Hejsa

Takker for de gode råd.
Men desværre er de vise sten ikke fundet endnu.
Det er mig godtnok en gåde hvorfor den ikke vil æde den opdatering

Mvh

MH

Fra : Jan Riber

Dato : 18-04-11 00:06

Den 17-04-2011 22:34, Michael skrev:
> Hejsa
>
> Takker for de gode råd.
> Men desværre er de vise sten ikke fundet endnu.
> Det er mig godtnok en gåde hvorfor den ikke vil æde den opdatering

Jeg kan se du har aktiveret Windowsmail.

Det samme problem havde jeg på en stationær pc, dog W7 i 32 bit version
med WM aktiveret. Samme fejlmelding som dig. Det lykkedes mig ikke at
installere SP1 før jeg havde geninstalleret W7 uden at aktivere WM.

Ved ikke om det var et tilfælde, men min bærbare med W7 og Thunderbird
mailreader, åd servicepacken uden problemer...

Vh Jan

Fra : Dr.Xerox

Dato : 18-04-11 14:09

"Michael" <##.##@##.##> skrev i meddelelsen news:2ISdnWmjjaLPHDfQnZ2dnUVZ8qadnZ2d@giganews.com...
> [...]
> Eller aller bedst. Har nogen løningen ? Da ellers må jeg jo formatere og lave en reinstall (vil jeg være meget meget ked af)

Du skal installere Sikkerhedsopdatering til Microsoft .NET Framework 3.5.1 på Windows 7 først.

Link til x86 - x64

http://www.microsoft.com/downloads/da-dk/details.aspx?FamilyID=77d0c428-237c-4dab-9645-6400dd9e65f8

vh. Poul