Caroli liste
Fra : Jens Rasmussen

Dato : 14-04-11 21:45

Jeg har søgt på google på min tipoldefar "Niels Oskar Ferdinand Ekstrøm" og
finder ham på en liste på følgende link:

http://www.malmo.se/download/18.314e2e5b124a6110348800024248/Caroli+1866-1878+C-E.pdf

som forklaring til siden står:

..Första siffran i registret hänvisar till kyrkobokens volymnummer.
..Andra siffran visar på vilken sida i volymen en person finns antecknad.

der står disse tal efter hans navn i listen:

38:128,223
44:301,317

Hvad er det for kirkebøger jeg skal kigge I?

med venlig hilsen

Jens Rasmussen

Fra : Mcwm

Dato : 29-04-11 00:35

Den 14-04-2011 22:45, Jens Rasmussen skrev:
> [...]
>
> 38:128,223
> 44:301,317
>
> Hvad er det for kirkebøger jeg skal kigge I?

Er ikke sikker på det omhandler samme person, men giver dig lige et link;

http://www.genvagar.nu/show.asp?PersonId=146114

Venligst
Mcwm