Hvorfor ser jeg ikke æ, ø og å Nyhedsgrupp~
Fra : Mr. Mox

Dato : 13-04-11 13:18

Hvorfor ser jeg ikke æ, ø og å Nyhedsgrupperne?
Når jeg selv skriver et indlæg eller et svar er bogtaverne vist, men
ikke i indlæg fra andre???

Jeg bruger Win 7 og Google Chrome

hilsen Mr. mox

Fra : Ole C

Dato : 13-04-11 20:29

Mr. Mox skrev blandt andet:

> Hvorfor ser jeg ikke æ, ø og å Nyhedsgrupperne?

Pga. forkert tegnsæt.

--
vh
Ole C

Fra : Jens Jensen

Dato : 13-04-11 20:35

Mr. Mox skrev den 13-04-2011 21:17:
> Hvorfor ser jeg ikke æ, ø og å Nyhedsgrupperne?

Fordi du læser indlæg via Google Groups

Fra : Mr. Mox

Dato : 16-04-11 02:17

On 13 Apr., 21:34, Jens Jensen <a...@a.invalid> wrote:

> Fordi du læser indlæg via Google Groups

Tak for dit svar, det fortalte da at jeg må bruge et andet
mailprogram.

Med venlig hilsen Mr. Mox

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 17-04-11 18:31

"Mr. Mox" <jens.gibe@gmail.com> skrev i meddelelsen
> Tak for dit svar, det fortalte da at jeg må bruge et andet
> mailprogram.

Næh - news har ikke noget med mail at gøre - men du skal have fat på en
rigtig news-reader.

Google groups er en nødløsning til at læse news på en PC, hvor der ikke
er installeret et "rigtigt" news reader program.

Jan

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 17-04-11 19:26

[...]

Jeg ser heller ikk æ-ø-å, når jeg læser indlæg fra een bestemt person. Aner
ikke hvorfor

Hilsen Åge

Fra : emjeppesen

Dato : 17-04-11 21:40

Åge Halldorsson skrev:

>Jeg ser heller ikk æ-ø-å, når jeg læser indlæg fra een bestemt person. Aner
>ikke hvorfor

Fordi du læser Google Groups- Brug en newsreader.

Hilsen emj

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 18-04-11 13:42

"emjeppesen" <emj@> skrev i meddelelsen

> Fordi du læser Google Groups- Brug en newsreader.
>
> Hilsen emj

Jeg ved ikke hvad google grups og newsreaser er for noget.

Jeg bruger "windows mail". Det almindelige system fra microsoft.

Hilsen Åge

Fra : emjeppesen

Dato : 18-04-11 14:31

Åge Halldorsson skrev:

>Jeg ved ikke hvad google grups og newsreaser er for noget.
>
>Jeg bruger "windows mail". Det almindelige system fra microsoft.

Ja. jeg kan se at du bruger

Så selv om du ikke ved, hvad en newsreader er, så bruger du jo en
alligevel

Derfor kan du godt have problemer med at se æøå fra andre skribenter.

Hilsen emj