Mulder og Scully havde ret
Fra : Steen

Dato : 12-04-11 21:48

Når det står i The Sun og BT må det være sandt (ironi kan spores)

http://www.bt.dk/utroligt-men-sandt/fbi-filer-afsloerer-tre-doede-aliens
-fundet-i-ufo

Pudsigt, da jeg netop har set Ancient Aliens på History Channel HD, hvor
Stephen Hawkings mener UFO'er overvåger os, men at de ikke er
venligtsindede...og al kontakt med "andre" i universet bør ungåes.
Hvordan han kommer frem til dette, fik jeg dog ikke oplyst.

Fra : Steen

Dato : 12-04-11 21:51

Steen <isteen@gmail.com> wrote:

> Når det står i The Sun og BT må det være sandt (ironi kan spores)
>
> http://www.bt.dk/utroligt-men-sandt/fbi-filer-afsloerer-tre-doede-aliens
> -fundet-i-ufo

Og en video fra The Sun
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/video/news/3520999/Alien-proof-in-F
BI-X-Files.html

Fra : N_B.DK

Dato : 12-04-11 22:43

"Steen" <isteen@gmail.com> wrote in message
> [...]
> venligtsindede...og al kontakt med "andre" i universet bør ungåes.
> Hvordan han kommer frem til dette, fik jeg dog ikke oplyst.

Og du undrer dig slet ikke over at de "beviser" er "offenliggjort" 1 April?

--
MVH. N_B_DK

Fra : Steen

Dato : 13-04-11 10:36

N_B.DK <nbdk.dk@gmail.com> wrote:

> "Steen" <isteen@gmail.com> wrote in message

> Og du undrer dig slet ikke over at de "beviser" er "offenliggjort" 1 April?

Ironi kunne spores