Er der regler?
Fra : Poul E. Jørgensen

Dato : 11-04-11 21:52

Er der regler for hvor langt op i nutiden man må gå med digitaliseringer af
kirkebøger, lagt offentligt frem på nettet?

Jeg var her til aften i selskab med en dame som var interesseret i
slægtsforskning, og som fortalte om, hvad man kunne finde på nettet fra
1940'erne.
Det skulle være på Arkivalier Online.

Findes offentliggjorte digitaliseringer så langt op i tiden?

--
Poul E. Jørgensen

Fjern de to A'er hvis du svarer per e-mail.
Remove the two A's if replying by e-mail.

Fra : Poul E. Jørgensen

Dato : 11-04-11 22:08

"Poul E. Jørgensen" <33@AAGVDNET.DK> wrote in message
> [...]
> 1940'erne.
> Det skulle være på Arkivalier Online.
>
> Findes offentliggjorte digitaliseringer så langt op i tiden?

Nå, nu har jeg fundet nogle.
Så det var rigtigt.

Fra : Jørgen Sørensen

Dato : 12-04-11 15:04

"Poul E. Jørgensen" <33@AAGVDNET.DK> skrev i en meddelelse
> Er der regler for hvor langt op i nutiden man må gå med digitaliseringer
af
> kirkebøger, lagt offentligt frem på nettet?

Kirkebøger, der er udskrevet før/i 1950 er på Arkivalier online.
/Jørgen