Jeg får kun meddelelseshovederne
Fra : Jørgen Nyerup

Dato : 11-04-11 15:17

Jeg ved ikke hvad, der er sket med min Mozilla Thunderbird - men jeg får
tilsyneladende kun meddelelseshovederne - ikke indholdet.
Jeg kører Win7 32 bit - og har lige fået IE9 - som jeg ser det, er det
sket efter denne "opgradering".
Jeg har lavet en systemgendannelse - men det har ikke hjulpet.
Jeg kører Thunderbird 3.1.9

Hvad skal jeg gøre?
Jeg ved jo ikke engang, om jeg kan læse svaret!
Men ellers må jeg rigge news til på min kones PC.
Jeg er på nettet via webspeed fra TDC/YouSee eller hvad de kalder sig nu
om stunder

Med venlig hilsen
Jørgen

Fra : Toke Nørby

Dato : 11-04-11 15:43

Jørgen Nyerup <joergen@nyerup.dk> wrote:

> [...]
>Men ellers må jeg rigge news til på min kones PC.
>Jeg er på nettet via webspeed fra TDC/YouSee eller hvad de kalder sig nu

Hej Jørgen,

Du skal ikke gøre noget! TDCs news-servere har været nede et par dage,
så alle, der bruger dem, har været ramt. Du kan læse om problemerne
her:
http://forum.tdc.dk/t5/Mit-TDC/Problemer-med-Network-News-news-tele-dk/m-p/37043
(Her er også en link til en gratis news-server i Aalborg).
--
Mvh Toke

Toke.Norby@Norbyhus.dk
Læs om Ejnar Olsen og Søllestedmærkerne