Skjule adgangskodekrav
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 07-04-11 12:06

Jeg har kopieret indholdet af Outlook Express til Outlook for
senere at overføre (kopiere) det fra gammel til ny computer.

Hvordan slipper jeg af med den irriterende meddelelse om at
skrive og gemme adgangskoden?
http://www.grandts.dk/images/Temp/ScreenprintAdgkode.jpg

Den dukker op hele tiden - og gudhjælpemig nu også i
Outlook-kalenderen foruden i mailprogrammet.

--
Jørgen Grandt / www.hamigen.dk

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 07-04-11 15:49

Jørgen Grandt skrev:

> [...]
>
> Den dukker op hele tiden - og gudhjælpemig nu også i
> Outlook-kalenderen foruden i mailprogrammet.

Okay, jeg spørger i Windows-gruppen. Der må de vide det ...

FUT: dk.edb.system.ms-windows

--
Jørgen Grandt / www.hamigen.dk

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 12-04-11 10:00

Jørgen Grandt skrev:

> Okay, jeg spørger i Windows-gruppen. Der må de vide det ...
>
> FUT: dk.edb.system.ms-windows

Nå, spørgsmålet var nok for svært. Øv!

--
Jørgen Grandt / www.hamigen.dk

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 16-04-11 12:15

"Jørgen Grandt" <UnstableOn@Cable.dk> skrev i meddelelsen

> Nå, spørgsmålet var nok for svært. Øv!
>
> --
> Jørgen Grandt / www.hamigen.dk

Nu er det jo altså heller ikke computereksperser der sidder her i
computer-nyhedsgrupperne. Det er fortrinsvis almindelige computerbrugere,
som ikke ved specielt meget om
specielle computerting.
Hvis du vil have svar på så specielle spørgsmål er det bedre at spørge
en computerbutik.

Hilsen Åge

Fra : Mogens

Dato : 16-04-11 18:39

Åge Halldorsson wrote:

> Hvis du vil have svar på så specielle spørgsmål er det bedre at spørge
> en computerbutik.
>
> Hilsen Åge
Hvor der sidder en eller anden snottet teenager og gumler på sit
tyggegummi, skriver en SMS og iøvrigt dårligt kan stave sit eget navn