Spalteafstand i MS Publisher
Fra : Kurt G

Dato : 05-04-11 12:57

Hej.

Jeg bruger Publisher til at lave små hæfter med.

Når jeg bruger 2 spalter, vil jeg gerne have, at der er 4mm afstand mellem
dem.
Den oprindelige indstilling sætter afstanden til 2mm. Det betyder, at jeg
skal rette på hver side ved at gå ind i FORMATTER
TEKSTBOX../TEKSTBOX/SPALTER og rette tallet der.

Kan man ikke sætte indstillingen, så der altid startes med 4mm?

Mvh Kurt

Fra : emjeppesen

Dato : 05-04-11 13:41

Kurt G skrev:

>Kan man ikke sætte indstillingen, så der altid startes med 4mm?
Starter du ikke med en masterside, hor den slags er defineret?

Hilsen emj

Fra : Kurt G

Dato : 05-04-11 13:56

"emjeppesen" <emj@> skrev i en meddelelse

> Starter du ikke med en masterside, hor den slags er defineret?
>
> Hilsen emj

Jeg starter med en masterside, men jeg har aldrig kunnet finde et sted, hvor
den kunne defineres!

Mvh Kurt

Fra : Klaus H

Dato : 05-04-11 15:33

Kurt G wrote:
> "emjeppesen" <emj@> skrev i en meddelelse

> Jeg starter med en masterside, men jeg har aldrig kunnet finde et
> sted, hvor den kunne defineres!
>
> Mvh Kurt

Kan du ikke gemme, en du selv har lavet, som masterside?

Klaus H