Microsoft Windows Mail
Fra : Vidal

Dato : 05-04-11 13:06

Jeg ved ikke om det er den korrekte gruppe?
Jeg har også postet den til
dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express
men ved nærmere eftertanke ser denne gruppe mere
relevant ud.

En bruger af Microsoft Windows Mail klager over, han
ikke kan besvare mine indlæg skrevet med Mozilla
Thunderbird.

Er det et kendt problem og kan man stille noget op med
det?

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : Ole C

Dato : 05-04-11 15:25

Vidal skrev blandt andet:

> Jeg ved ikke om det er den korrekte gruppe?
> Jeg har også postet den til
> dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express
> men ved nærmere eftertanke ser denne gruppe mere
> relevant ud.

Windows Mail er afløseren for OE - og bliver normalt diskuteret i
"dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express"

--
vh
Ole C

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 05-04-11 21:41

"Vidal" <vidal@invalid.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> ikke kan besvare mine indlæg skrevet med Mozilla
> Thunderbird.
>
> Er det et kendt problem og kan man stille noget op med

Et lille spørgsmål - har du noget med Pensam at gøre siden du bruger deres
domænenavn i din afsenderadresse?

Kurt

Fra : Vidal

Dato : 06-04-11 08:41

Den 05-04-2011 22:40, Kurt B. Andersen skrev:

> "Vidal" <vidal@invalid.dk> skrev i meddelelsen

> Et lille spørgsmål - har du noget med Pensam at gøre siden du bruger deres
> domænenavn i din afsenderadresse?

He, nej. Jeg troede invalid var fælleseje, når man ikke
lige bruger egen mailadresse.

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 06-04-11 08:53

Vidal skrev:

> He, nej. Jeg troede invalid var fælleseje, når man ikke
> lige bruger egen mailadresse.

Det er det sådan set også. Men i stedet for ".dk". Altså fx.
"vidal@dufaarikkeminadresse.invalid".

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Hjælp til computeren og internettet:

Fra : Vidal

Dato : 06-04-11 09:31

Den 06-04-2011 09:53, Kim Ludvigsen skrev:

> Det er det sådan set også. Men i stedet for ".dk". Altså fx.
> "vidal@dufaarikkeminadresse.invalid".

Tak for information

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 06-04-11 16:10

"Vidal" <vidal@home.invalid> skrev i meddelelsen
> Tak for information

Den er bedre - og kan ikke genere nogle

Den starter "bagfra" med landekoden f.x. vil .dk fortælle, at den dkal
til Danmark, hvor den så søgte efter invalid.dk - og da det er domæne,
der er i brug, så vil det få mail til den adresse - at der så nok ikke
er en bruger med navnet vidal er en mindre detalje - det vil alligevel
belaste serveren.

..invalid er et anerkendt navn på top level domain på lige fod med f.x.
..dk og .com - og når det bruges, så vil alt foran være ligegyldigt, da
den allerede er rødet i "skraldespanden" med .invalid

Jan