E-Mail
webnoob 5265
Mails fra XP til Vista...
Fra : J W Nielsen

Dato : 30-03-11 18:06

Hej
Har en PC som kører XP og dermed Outlook. Jeg skal overføre en masse mails
fra denne til en ny Vista (Windows Mail) installation.
Mine mails er meget fint organiseret i en masse mapper.
Jeg er klar over, at det hele er lokaliseret i en pst-fil.
Hvordan overfører jeg mellem disse to PC'er - smider jeg pst-filen over på
en USB-stick...
Hvad sker der med hele min mappestruktur - forbliver den intakt?

Mvh Jørgen

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 30-03-11 18:30

"J W Nielsen" <jorgen@fjern5nielsen.dk> skrev i meddelelsen
> Har en PC som kører XP og dermed Outlook.

Og med Outlook mener du Outlook (fra office pakken) - og ikke Outlook
Express, der fulgte med XP ?

> Hvordan overfører jeg mellem disse to PC'er - smider jeg pst-filen
> over på en USB-stick...

Kun hvis du skal overføre fra Outlook til Outlook - du kan sagtens køre
Outlook på din Vista også - hvis det er en Outlook - men du lyder næsten
som den skulle følge med XP - og så er det ikke Outlook, men Outlook
Express - og så er der ingen pst-fil.

Jan

Fra : Kent

Dato : 30-03-11 22:45

Jan Vestergaard har bragt dette til verden:

> [...]
> den skulle følge med XP - og så er det ikke Outlook, men Outlook Express - og

Og i det tilfælde bruger man bare export fra Xp-maskinen og import i
Vista (Mail). Så vidt jeg husker beholdes mappe-strukturen. Men det er
vel bare at prøve med mindre at J W ikke har begge maskiner på en gang.

--

Kent

Fra : J W Nielsen

Dato : 04-04-11 15:06