Pre-paid Mastercard for at undgå Ryanair a~
Fra : Mogens

Dato : 29-03-11 18:10

Nogen som ved hvordan man bedst/billigst får fingre i et sådant kort og
hvordan det mere præcist virker? Såvidt jeg har forstået kan kortet kun
bruges ved køb i EUR/GBP/USD, og så skal man vel sørge for at
Ryanairrejsen denomineres i eks. EUR og ikke DKK.

Men omkring købet af selve kortet så jeg et sted (.co.uk domæne) at man
skulle fylde kortet op med GBP. Det kræver så - måske - at man har et
kreditkort baseret i England? eller kan man fylde op fra et DKK kreditkort?

Det ville også være rart om man kunne bruge kortet uden at skulle have
det fysisk i hænde. Aktuelt sidder vi i Spanien 3 uger mere, og det er
lidt bøvlet at rejse hjem midti for at checke postkassen.

Dejligt med gebyrnegre som Ryanair der skaber lidt ekstra bøvl for en
hel masse.

Fra : alexbo

Dato : 29-03-11 19:56

"Mogens" skrev

> Dejligt med gebyrnegre som Ryanair der skaber lidt ekstra bøvl for en hel
> masse.

Det er helt i orden vi er her jo for at hjælpe.
Mastercard debet kan fås i de fleste danske banker.

mvh
Alex Christensen