William Lane Craig on Richard Dawkins and ~
Fra : Sømand1

Dato : 28-03-11 09:43

William Lane Craig on Richard Dawkins and Daniel Dennett (Audio only)

http://www.youtube.com/watch?v=eJ1pbeXN8qo&feature=related

Fra : Sømand1

Dato : 28-03-11 09:44

"Sømand1" <someone@yahoooo.pdf> wrote in message
> William Lane Craig on Richard Dawkins and Daniel Dennett (Audio only)
> http://www.youtube.com/watch?v=eJ1pbeXN8qo&feature=related

Note: x-postet

Fra : Patruljen

Dato : 28-03-11 04:01

On 28 Mar., 10:43, Sømand1 <some...@yahoooo.pdf> wrote:
> "Sømand1" <some...@yahoooo.pdf> wrote in message
>
> news:imphmj$ksq$1@dont-email.me...> William Lane Craig on Richard Dawkins and Daniel Dennett (Audio only)
>
> Note: x-postet

Daniel Dennett on William Lane Craig
http://www.youtube.com/watch?v=Wb10QvaHpS4&feature=related

Fra : Martin Andersen

Dato : 28-03-11 10:04

On 28-03-2011 10:42, Sømand1 wrote:
> William Lane Craig on Richard Dawkins and Daniel Dennett (Audio only)
> http://www.youtube.com/watch?v=eJ1pbeXN8qo&feature=related
kunne du eventuelt krydre dette indlæg med en grund til at det hører
hjemme i dk.videnskab og dermed hvorfor folk der abonnerer på den gruppe
burde se videoen og høre en eller anden teolog udtale sig om henholdsvis
en biolog og en filosofs værker?

Fra : Sømand1

Dato : 28-03-11 11:30

"Martin Andersen" <dur@ikke.nu> wrote in message
> [...]
> videoen og høre en eller anden teolog udtale sig om henholdsvis en biolog og en

Det er en audiofil på under 9 minutter. Indholdet gør den relevant her. Du kan
selv afgøre om du vil se den, jeg siger ikke du burde.

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 28-03-11 12:02

Den 28-03-2011 11:04, Martin Andersen skrev:
> [...]
> abonnerer på den gruppe burde se videoen og høre en eller
> anden teolog udtale sig om henholdsvis en biolog og en

Jeg er bange for at det tildels er min skyld.
I gruppen dk.livssyn.kristendom udbreder den ellers
anonyme "Sømand1" sig om "videnskab" senest med
en iflg. ham veldokumenteret påstand om at radioaktive
isotopers henfaldsrate har ændret sig over tid. Det
er et bevis på at radiologisk datering af geologiske
lag er rygende forkert.

Se http://www.tinyurl.dk/25912

Eftersom han holder det for videnskab på trods af
mine indsigelser, har jeg opfordret ham til at få
sine synspunkter afprøvet i denne gruppe.

Hvorfor det lige skal ske med en henvisning til
Dawkins og netop denne bog er naturligvis let at forstå:
Det er den eneste bog af Dawkins som fundamentalistisk
kristne kender titlen på. Og en bog med en sådan titel
behøver man jo slet ikke at læse for at forholde sig
til

--
Jørgen Farum Jensen
http://webdesign101.dk