Trend Titanium Internet Security
Fra : Elin Kuijers

Dato : 25-03-11 08:57

Jeg har fornyet min Trend licens og skal derfor installere den nye version.
Det gik fint på den bærbare med windows XP. Men ak og ve på den stationære
med Vista gik det galt. Det så ud til at lykkes, men der kom ikke noget ikon
på proceslinien og genvejen på skrivebordet virkede heller ikke. Bagefter
har det ikke været muligt at fjerne installationen fuldstændigt og prøve
igen.
Nu har jeg mailet flere gange med Trend, men det er stadig ikke lykkedes.
Er der nogen der har erfaringer med den nye Trend og Vista?
vh
Elin Kuijers

Fra : Ole C

Dato : 25-03-11 09:52

Elin Kuijers skrev blandt andet:

> [...]
> virkede heller ikke. Bagefter har det ikke været muligt at fjerne
> installationen fuldstændigt og prøve igen.

Ofte kan man reparere en mislykket installation ved at installere "oveni".
Men hvis du vil have fjernet den helt, så kan Revo Uninstaller sandsynligvis
klare det:
http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html

--
vh
Ole C

Fra : Ole C

Dato : 25-03-11 09:54

> [...]

> virkede heller ikke. Bagefter har det ikke været muligt at fjerne
> installationen fuldstændigt og prøve igen.

Trend har en vejledning her:
http://esupport.trendmicro.com/8/I-cannot-uninstall-my-Trend-Micro-product-after-the-installation-faile.aspx

--
vh
Ole C

Fra : Elin Kuijers

Dato : 25-03-11 11:10

"Ole C" <mail@olec.invalid> skrev i meddelelsen

> Trend har en vejledning her:
> [...]

Jeg har uden held prøvet med det tool, som Trend sendte mig. Der er stadig
en mappe tilbage, som jeg ikke har rettigheder til at fjerne.
vh
Elin Kuijers

Fra : Ole C

Dato : 25-03-11 11:56

Elin Kuijers skrev blandt andet:

> Jeg har uden held prøvet med det tool, som Trend sendte mig. Der er
> stadig en mappe tilbage, som jeg ikke har rettigheder til at fjerne.

Kan sandsynligvis gøres med Unlocker:
http://www.filehippo.com/download_unlocker/

--
vh
Ole C

Fra : Elin Kuijers

Dato : 27-03-11 10:18

> Kan sandsynligvis gøres med Unlocker:
> http://www.filehippo.com/download_unlocker/
>
> --
> vh
> Ole C

Tak for hjælpen. Det fik has på den genstridige mappe.
vh
Elin Kuijers

Fra : Ole C

Dato : 27-03-11 10:55

Elin Kuijers skrev blandt andet:

> Tak for hjælpen. Det fik has på den genstridige mappe.

Velbekomme.

--
vh
Ole C

Fra : Peter Martinsen

Dato : 26-03-11 09:26

"Elin Kuijers" skrev i meddelelsen

[...]

Ja og det er helt uden problemer

Mvh Peter

Fra : Elin Kuijers

Dato : 27-03-11 10:20

"Peter Martinsen" <petermartinsen@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> Nu har jeg mailet flere gange med Trend, men det er stadig ikke lykkedes.
> Er der nogen der har erfaringer med den nye Trend og Vista?

Hvordan gjorde du mere præcist?
Lod du installationen fjerne den gamle Trend, eller fjernede du den først?
Startede du installationen som administrator?
Gjorde du andet specielt?
vh
Elin Kuijers