onuload virker ikke rigtigt.
Fra : Christian Kragh

Dato : 24-03-11 23:48

Hej.

Jeg er igang med en side til noget arbejdsplan.
Hvis brugeren ikke har gemt det rettede data skal brugeren
spørges om de vil forlade siden eller om de vil gemme dataen.
Jeg har lavet en funktion der spørger om dette, men return false
bliver ikke udført.
Siden det drejer sig om er:
http://v2.plantimer.dk

Jeg har også prøvet med onbeforeunload men det virker heller ikke
som det skal.

Hvordan kan man lave en sådan funktion?

Christian

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Birger Sørensen

Dato : 25-03-11 09:08

Den 24-03-2011, skrev Christian Kragh:
> [...]
> Siden det drejer sig om er:
> http://v2.plantimer.dk
>
> Jeg har også prøvet med onbeforeunload men det virker heller ikke

Det hedder onblur.

Birger

http://bbsorensen.dk

Fra : Birger Sørensen

Dato : 25-03-11 09:31

Birger Sørensen udtrykte præcist:

> Det hedder onblur.
>
> Birger

Der var jeg lige for hurtig.
Jeg ville bruge onbeforeunload - men det skal være på window, ikke
body.

Birger

http://bbsorensen.dk

Fra : Christian Kragh

Dato : 31-03-11 17:46

> Der var jeg lige for hurtig.
> Jeg ville bruge onbeforeunload - men det skal være på window, ikke
> body.

Det prøver jeg i weekenden... Tak.

Fra : Dennis Munding

Dato : 25-03-11 18:02

Hej Christian
"Christian Kragh" skrev...
> [...]
> Siden det drejer sig om er:
> http://v2.plantimer.dk
>
> Jeg har også prøvet med onbeforeunload men det virker heller ikke

Hvis ikke du allerede har fundet løsningen på dit problem, kan du måske -
kombineret med Birgers svar - bruge dette link:
http://www.4guysfromrolla.com/webtech/100604-1.shtml

Især kan dette være interessant...

var needToConfirm = true;

window.onbeforeunload = confirmExit;
function confirmExit()
{
if (needToConfirm)
return message to display in dialog box;
}

....og i din INPUT:

<input type... onclick="needToConfirm = false;" />

At få det strikket sammen med dit eget script, vil jeg helt og holdent
overlade til dig, da jeg langt fra er begynder i javascript.

God weekend!

Dennis Munding
a.k.a. The Eye - Member of the PosseGrim Squad
http://pgsquad.com/
"When you hear the wind - you're already dead..."

Fra : Christian Kragh

Dato : 31-03-11 17:48

> [...]
> window.onbeforeunload = confirmExit;
> function confirmExit() {
> if (needToConfirm) return message to display in dialog box;

Prøver denne løsning i weekenden...
Tak