MS Windows
briani 27239
printerproblem
Fra : jr

Dato : 23-03-11 12:33

hej
jeg har et problem med at udskrive fra office 2007, printeren starter fint ,
papiret kører igennem men den printer ikke.
der er ikke nogle problemer med at udskrive f. eks. billeder fra picasa
eller testmønstre.
hvad kan det skylder?

mvh
jan

windows xp
printer: canon pixma 4000

Fra : Søren Blom

Dato : 23-03-11 14:25

"jr" wrote
[...]

Det lyder godt nok mystisk, har du prøvet, at slette printeren og installere
den forfra?

Venlig Hilsen

Søren Blom

Hvis en mand siger noget, ingen kvinde høre, har han så stadig uret?

Fra : jr

Dato : 23-03-11 20:51

> [...]
>
> Venlig Hilsen
>
> Søren Blom
>
> Hvis en mand siger noget, ingen kvinde høre, har han så stadig uret?

har slettet og instaleret både printer og office pakken uden at det hjalp.
prøvede så at udskrive en tekst med rød farve, det kunne den og bagefter
kunne jeg udskrive med sort igen. ????
jeg er ved ikke hvad der var galt, men nu virker den.
mange tak for hjælpen.
mvh
jan

Fra : Svend

Dato : 24-03-11 02:15

On Wed, 23 Mar 2011 20:51:01 +0100, "jr" <jr@nonet.dk> wrote:

>"Søren Blom" <soren@blom.dk> skrev i en meddelelse
Ja.

> [...]
>kunne jeg udskrive med sort igen. ????
>jeg er ved ikke hvad der var galt, men nu virker den.

LOL sådan er det tit.
/Svend

Fra : Leif

Dato : 23-03-11 16:33

"jr" <jr@nonet.dk> skrev i meddelelsen news:imclpt$h20$1@news.eternal-september.org...
> [...]
> men den printer ikke.
> der er ikke nogle problemer med at udskrive f. eks. billeder fra picasa eller testmønstre.

Har du prøvet at give teksten en anden farve?
Måske det kan give en indikation på noget......

/Leif

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 23-03-11 17:58

"jr" <jr@nonet.dk> skrev i meddelelsen
> jeg har et problem med at udskrive fra office 2007

Tjek opsætning af printer i et af dine Office programmer f.x. Word - så
vidt jeg husker har de deres egen printerindstilling og bruger ikke
nødvendigvis indstillingerne fra Windows ?

Ligger i Files-menuen.....

Jan

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 23-03-11 18:11

"Jan Vestergaard" <jan@jve.invalid> skrev i meddelelsen
> Ligger i Files-menuen.....

Filer -> Udskriv

Kan f.x. være sat til noget andet end din standard-printer.....

Jan

Fra : emjeppesen

Dato : 23-03-11 21:57

Jan Vestergaard skrev:

>Filer -> Udskriv
>
>Kan f.x. være sat til noget andet end din standard-printer.....

Der er ikke noget i Word 2007, der hedder Filer/udskriv
Man skal ind i officeknappen for at vælge udskriv.

Hilsen emj

Fra : Leif

Dato : 23-03-11 22:29

"emjeppesen" <emj@> skrev i meddelelsen news:bgnko61lg29va7j65pshfu2e1fpbndnjr4@4ax.com...

> Der er ikke noget i Word 2007, der hedder Filer/udskriv
> Man skal ind i officeknappen for at vælge udskriv.
>
> Hilsen emj

Tastekombinationen: Ctrl+p virker vel endnu...
/Leif

Fra : emjeppesen

Dato : 24-03-11 07:27

"Leif" <Den.f@@r.du.ikke.her.dk> skrev:

>Tastekombinationen: Ctrl+p virker vel endnu...
>/Leif

Jo, men så får man jo kun mulighed for at ændre printerindstilling.

Det er selvfølgelig også en mulighed at ændre værktøjslinjen, så man
får de ikoner, man bruger mest på menulinjen.
Man slipper dog ikke uden om officeknappen, hvor alle valg af
wordindstillinger er placeret.

Hilsen emj

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 23-03-11 22:38

"emjeppesen" <emj@> skrev i meddelelsen
> Der er ikke noget i Word 2007, der hedder Filer/udskriv
> Man skal ind i officeknappen for at vælge udskriv.

OK - jeg kan ikke lide 2007, så jeg bruger 2003, men gik ud fra, at det
var u-ændret

Tak for rettelsen.

Jan

Fra : emjeppesen

Dato : 24-03-11 07:31

Jan Vestergaard skrev:

>OK - jeg kan ikke lide 2007, så jeg bruger 2003, men gik ud fra, at det
>var u-ændret

2007 er glimrende, men det kræver en vis stædighed at sætte sig ind i
det nye design. Det er skrækkelig irriterende, at der skal ændres så
meget fra version til version.
Gad vide om 2010 er endnu mere bøvlet at komme i gang med.
Hilsen emj

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 24-03-11 11:00

Det er den ikke. Den ligner 2007.